تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.
مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید
ویژگی‌های یک گزارشگر ورزشی از نگاه مسعود اسکویی
بازنشر/ گفت‌وگوی دیدارنیوز با مسعود اسکویی پیشکسوت رادیو و تلویزیون

ویژگی‌های یک گزارشگر ورزشی از نگاه مسعود اسکویی

دیدارنیوز در سوم اردیبهشت سال ۱۳۹۹ گفت و گویی را با مسعود اسکویی، پیشکسوت رادیو و تلویزیون انجام داده بود و امروز به بهانه درگذشت این پیشکسوت این گفتگو بازنشر می‌شود.

بارش برف و باران در۱۴ استان/ کاهش دما تا ۶ درجه

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطران وضع هوا از بارش باران و باران، وزش باد شدید و رعد و برق در ۱۴ استان طی امروز (۲اسفندماه) و کاهش دما تا ۶ درجه سانتیگراد در نیمه شرقی کشور خبر داد.

کد خبر: ۱۲۲۶۲۷
۱۰:۰۰ - ۰۲ اسفند ۱۴۰۰

بارش برف و باران در۱۴ استان

دیدارنیوز ـ صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: امروز (۲اسفند) در استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، گلستان، مازندران، یزد، اصفهان، سمنان، کرمان، شمال سیستان و بلوچستان و بخش‌هایی از استان‌های فارس، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری و خوزستان بارش باران، وزش باد شدید موقت، گاهی رعد و برق و در مناطق سردسیر بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: صبح روز سه‌شنبه (۳اسفندماه) فعالیت این سامانه با بارش پراکنده در بخش‌هایی از شمال شرق و ارتفاعات البرز مرکزی به پایان می‌رسد.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ضمن بیان اینکه روز‌های چهارشنبه و پنج شنبه (۴ و ۵ اسفندماه) در بیشتر نقاط کشور جوی پایدار حاکم خواهد بود، اظهار کرد: از روز جمعه (۶ اسفندماه) سامانه بارشی جدیدی از سمت شمال غرب و غرب وارد کشور می‌شود.

به گفته ضیاییان روز دوشنبه (۲ اسفندماه) به علت وزش باد شدید در بخش‌هایی از مرکز، شرق، جنوب شرق جنوب و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی خیزش گرد و خاک و کاهش دید افقی دور از انتظار نیست.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به کاهش نسبی دما گفت: روز دوشنبه در نیمه شرقی کشور کاهش ۴ تا ۶ درجه‌ای دما رخ می‌دهد و از سه شنبه تا آخر هفته در غالب نقاط کشور افزایش نسبی دما را شاهد خواهیم بود.

به گفته ضیاییان دوشنبه خلیج فارس و تنگه هرمز و سه شنبه علاوه بر این مناطق، دریای عمان مواج است.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۳ اسفندماه) صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد و روز چهارشنبه (۴ اسفندماه) قسمتی ابری و در بعضی ساعت‌ها همراه با غبارمحلی با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۲ و ۳ اسفند ماه) بندرعباس با دمای ۲۷ و ۲۶ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و سنندج با دمای ۳- و ۵- درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: هواشناسی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی