تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

هشدار به کوهنوردانی که قصد صعود در ارتفاعات تهران دارند

مدیر کل هواشناسی استان تهران با اشاره به بارش باران، برف و کولاک و محدودیت تردد در جاده‌های کوهستانی که تا دوشنبه ادامه دارد، گفت: باتوجه به احتمال سقوط بهمن در نقاط مستعد، توصیه می‌شود از کوهنوردی و صعود به ارتفاعات پرهیز شود.

کد خبر: ۱۲۲۵۴۱
۱۲:۳۳ - ۰۱ اسفند ۱۴۰۰

هشدار به کوهنوردانی که قصد صعود در ارتفاعات تهران دارند

دیدارنیوز ـ مجتبی جلالی مدیرکل هواشناسی استان تهران اظهار کرد: وضعیت جوی استان تهران با توجه به داده‌های هواشناسی، با نفوذ سامانه بارشی شب گذشته، تا صبح دوشنبه در مناطق جنوبی و مرکزی بارش باران، در نواحی شمالی بارش برف و باران و در ارتفاعات بارش برف، مه و کولاک پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: با توجه به لغزندگی معابر و جاده‌ها و کاهش دید افقی، محدودیت تردد در جاده‌های کوهستانی و احتمال سقوط بهمن در نقاط مستعد توصیه می‌شود علاوه بر احتیاط در تردد درون شهری و جاده‌ای به ویژه جاده‌های کوهستانی و همراه داشتن زنجیر چرخ، از کوهنوردی و صعود به ارتفاعات پرهیز شود.

مدیرکل هواشناسی استان تهران افزود: برای روز دوشنبه شاهد آسمانی نیمه ابری به تدریج کاهش ابر همراه با وزش باد و گاهی وزش باد شدید به خصوص در نواحی غرب و نیمه جنوبی استان خواهیم بود.

جلالی ادامه داد: به علت وزش باد شدید احتمال شکستن درختان فرسوده، آسیب به گلخانه‌ها و سقوط اجسام وجود دارد که لازم است سازه‌ها را محکم کرده و از پرواز گلایدر و هواپیما‌های سبک خودداری شود.

وی تصریح کرد: روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه آسمان صاف تا قسمتی ابری مورد انتظار است.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی