تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

صدور هشدار نارنجی دریایی و هشدار زرد جوی در هرمزگان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: خروجی نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی برای روز‌های آینده بیانگر ناپایداری وضعیت جوی و دریایی است که موجب اختلال در تردد‌های دریایی و آسیب به شناور‌های سبک و تور‌های صیادی می‌شود.

کد خبر: ۱۲۲۵۸۱
۱۵:۱۵ - ۰۱ اسفند ۱۴۰۰

صدور هشدار نارنجی دریایی و هشدار زرد جوی در هرمزگان

دیدارنیوز ـ مهرداد حسن زاده با اعلام این خبر افزود: بر اساس هشدار سازمان هواشناسی، وزش باد نسبتا شدید شمال غربی- جنوب غربی با سرعت ۵۵ کیلومتر بر ساعت، افزایش ارتفاع موج در مناطق ساحلی تا ۱۸۰ سانتیمتر و در مناطق فراساحلی نزدیک به ۲۰۰ سانتیمتر از جمله آثار فعالیت این سامانه در روز‌های دوشنبه و سه شنبه هفته جاری است.

وی به مناطق تحت تاثیر این سامانه جوی هم اشاره کرد و افزود: خلیج فارس، تنگه‌ی هرمز و دریای عمان به ویژه جزایر قشم، هرمز، لارک، هنگام، سیری، ابوموسی، تنب بزرگ و کوچک، کیش و لاوان بیشترین اثرپذیری را از این سامانه خواهند داشت.

حسن زاده تصریح کرد: سامانه امواج ناپایدار تراز میانی روز دوشنبه فعالیت خود را در استان آغاز می‌کند که با ورود این سامانه، سرعت باد افزایش پیدا می‌کند و احتمال وقوع گرد و غبار و بارش پراکنده باران در ارتفاعات و برخی مناطق استان وجود دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری با توصیف سامانه مورد انتظار، بیان کرد: اختلال در فعالیت‌های دریایی، احتمال غرق شدن شناور‌های سبک، احتمال آسیب به قفس‌های پرورش ماهی و تور‌های صیادی، گردوغبار و کاهش دید افقی در مناطق ساحلی و جزایر خلیج فارس از اثرات مخاطره آمیز این سامانه است.

حسن زاده تاکید کرد: با توجه به مواج شدن دریا، از تردد شناور‌های سبک، فعالیت‌های تفریحی و شنا به‌ویژه در بنادر مرکزی و غربی استان خودداری شود.

وی ادامه داد: تمهیدات لازم به‌منظور تردد شناور‌های مسافربری به‌ویژه در بنادر مرکزی و غربی استان و کشتی‌های تجاری به سمت بنادر بوشهر و خوزستان و کشور‌های حاشیه جنوبی خلیج فارس باید پیش بینی شود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی