تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

طوفان هزاران نفر را در اروپا بدون برق گذاشت

هزاران خانه در سراسر اروپا با خسارت‌هایی که طوفان اونیس بر جای گذاشت، بدون برق ماندند.

کد خبر: ۱۲۲۵۲۳
۱۱:۱۷ - ۰۱ اسفند ۱۴۰۰

طوفان هزاران نفر را در اروپا بدون برق گذاشت

دیدارنیوز ـ شرکت Enedis اعلام کرد در منطقه نور پا دو کاله واقع در شمال فرانسه ۷۵ هزار ملک ساعت هفت صبح روز شنبه به وقت محلی در خاموشی بسر می‌بردند. در انگلیس شرکت SSE Plc اعلام کرد حدود ۶۰ هزار خانه در جنوب این کشور بدون برق مانده اند و بیش از هزار نقطه آسیب دیده در شبکه خطوط برق خود مشاهده کرده است.

پایگاه خبری بلومبرگ گزارش کرد در انگلیس شرکت راه آهن ساوت وست اعلام کرد همه خطوط قطار مسدود شده اند و خدمات تا پایان روز شنبه مختل می‌ماند. سازمان آتش نشانی لندن هم به شهروندان این شهر درباره ساختار‌های سست و خطر ریزش آوار هشدار داد. این سازمان روز جمعه دو هزار تماس دریافت کرد که سه برابر بیشتر از تماس‌های روز پیش بود. این طوفان همچنین بخشی از گنبد مرکز سرپوشیده O ۲ Arena لندن را از جا کند و هواپیما‌ها به سختی تلاش کردند در باد شدید در فرودگاه هیثرو به زمین بنشینند.

سازمان کشتیرانی آلمان هشداری برای ساحل دریای شمال این کشور صادر و پیش بینی کرد سطح آب تا دو متر افزایش پیدا خواهد کرد. شرکت راه آهن دویچه بان هم صبح شنبه اعلام کرد طوفان باعث اختلال عظیم در بخش‌های شمالی کشور شده و این شرکت دو هزار نفر را برای کمک به ازسرگیری خدمات بسیج کرده است.

طبق گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، چند نفر در اروپا در حوادث مربوط به طوفان اونیس جانشان را از دست داده اند. سه نفر در انگلیس بر اثر برخورد درخت‌های سقوط کرده روی خودرو‌ها کشته شدند. شش کشته در ایرلند، بلژیک و هلند گزارش شده اند.

بر اساس گزارش رویترز، پس از این که طوفان اونیس روز شنبه بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار خانه را در خاموشی فرو برد، حدود ۱۵۵ هزار خانه تا اواخر روز یکشنبه در انگلیس همچنان بدون برق بودند. شرکت‌های نیروی انگلیس پس از طوفان‌های قبلی به دلیل عملکرد کندی که در وصل کردن برق خانه‌های دورافتاده‌تر داشتند، با انتقادات شدیدی روبرو شدند. برق حدود یک میلیون خانه در نوامبر پس از وقوع طوفان در شمال شرق انگلیس و شرق اسکاتلند قطع شده بود.

منبع: ایسنا
برچسب ها: اروپا طوفان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی