تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

طوفان حرکت قطار‌ها را در ۵ ایالت آلمان متوقف کرد

طوفان شدید موسوم به زینپ (Zeynep) روز گذشته (جمعه) در بخش‌های وسیعی از نیمه شمالی آلمان از جمله در "نوردراین-وستفالن"، پرجمعیت‌ترین ایالت این کشور، حرکت قطار‌ها را متوقف کرد.

کد خبر: ۱۲۲۳۶۳
۰۹:۵۳ - ۳۰ بهمن ۱۴۰۰

طوفان حرکت قطار‌ها را در ۵ ایالت آلمان متوقف کرد

دیدارنیوز ـ طبق اعلام مقامات محلی در ایالت‌های شلسویگ-هولشتاین، هامبورگ، نیدرزاکسن و برمن و همچنین قسمت‌هایی از نوردراین-وستفالن تردد‌های بین شهری و منطقه‌ای متوقف شده است.

سازمان هواشناسی آلمان پیش‌بینی کرده که سرعت طوفان در قسمت‌هایی از شمال این کشور از ۱۴۰ کیلومتر در ساعت بیش‌تر شود. برای مناطق واقع در نزدیکی دریای شمال نیز دوباره هشدار‌هایی در مورد طوفان‌های احتمالی داده می‌شود.

همچنین اتوبان ۴۴ آلمان در نزدیکی شهر مونشن‌گلادباخ بسته شد و در مناطق طوفان‌زا نیز باغ وحش‌ها و بازار‌های هفتگی تعطیل اعلام شدند.

سازمان هواشناسی آلمان همچنین به شهروندان نسبت به ماندن در فضای باز در هنگام طوفان هشدار می‌دهد.

علاوه بر آلمان برخی کشور‌های اروپایی نیز از طوفان سهمگین در امان نبودند. طبق آخرین خبرها، پنج نفر در پی حوادث مرتبط با طوفان در اروپا جان باختند و برق ده‌ها هزار خانوار نیز به دلیل خسارات شدید طوفان قطع شده است.

کارشناسان هواشناسی آلمان هشدار می‌دهند طوفان زینپ که از روز جمعه شروع شده تا آخر هفته ادامه خواهد داشت.

بنابر گزارش دویچه وله، همچنین برای برخی مناطق کوهستانی تا اول هفته آینده در نیمه شمالی آلمان خطر جاری شدن سیل و طغیان رودخانه‌ها نیز پیش بینی شده است.

منبع: ایسنا
برچسب ها: آلمان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی