تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

شناسایی غرفه‌های متخلف در میدان میوه الغدیر اهواز

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: در بازدید از میدان میوه و تره بار اهواز، ۹ غرفه متخلف شناسایی و برای آن‌ها پرونده تشکیل داده شد.

کد خبر: ۱۲۲۲۱۵
۱۳:۳۰ - ۲۷ بهمن ۱۴۰۰

شناسایی غرفه‌های متخلف در میدان میوه الغدیر اهواز

به گزارش  دیدارنیوز خوزستان به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت،معدن وتجارت استان خوزستان:امیر حسین نظری رییس سازمان صمت استان خوزستان گفت:: به منظور حمایت از حقوق مصرف کنندگان و جلوگیری از گرانفروشی،بازرسی از ۴۳ واحد صنفی در این میدان انجام و با واحدهای متخلف برخورد قانونی شد.

وی با بیان اینکه نظارت بر عرضه و قیمت فروش محصولات در بازار ادامه دارد افزود:: شهروندان بازرسان ما در بازار و محل‌های عرضه و فروش انواع کالا‌ها به شمار می‌روند، بنابراین از عموم مردم خواهشمندیم در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را به سامانه ۱۲۴ سازمان اطلاع دهند تا با افراد خاطی برخورد شود.

به گفته نظری،این مرحله از بازرسی در میدان میوه و تره بار الغدیراهواز با حضور آقای جنادله بازرس مستقر در میدان،قاضی عظیم زاده رییس شعبه هفتم تعزیرات حکومتی و آقای کاظمی نمایینده جهاد کشاورزی اجرا شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی