تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

همكاری مناطق نفتخیز جنوب با پلیس راه و راهور استان خوزستان سرعت می گیرد

در نشست مشترک مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید با پلیس راه و راهور استان خوزستان بر تعامل و همکاری گسترده تأکید شد.

کد خبر: ۱۲۲۲۱۳
۱۳:۲۴ - ۲۷ بهمن ۱۴۰۰

همكاری مناطق نفتخیز جنوب با پلیس راه و راهور استان خوزستان سرعت می گیرد

به گزارش  دیدارنیوز خوزستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نفتخیز، در این نشست که روز دوشنبه (25 بهمن ماه 1400) برگزار شد، مدیر عملیات ترابری و پشتیبانی تولید شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با اشاره به نقش و اهمیت پلیس راه و راهور استان خوزستان گفت: همکاری و مساعدت پلیس و نیروی انتظامی باعث شده بسیاری از فعالیت­‌های ما به آسانی انجام شوند و اگر این همدلی و برادری وجود نداشته باشد بی‌شک هیچ کاری را نمی‌توانیم به نحو احسن انجام دهیم.

مهندس امیر بصیری افزود: در بسیاری از بحران ها و چالش‌های عمده شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب همواره پلیس راه را زحمت داده ایم و امیدواریم بتوانیم در آینده با مشارکت و همیاری بیشتر دومجموعه فعالیت‌های موثرتری انجام دهیم و حق و مسئولیت خودمان را شایسته ادا کنیم.

رئیس پلیس راهور استان خوزستان نیز در این نشست گفت: بایستی در نظر داشته باشیم که برخی تصمیمات در سطح ملی گرفته می‌شود و حل آنها نیازمند عزم و اراده جدی متولیان امر و رایزنی های مختلف است ضمن اینکه مطالبه گری مردم را نیز باید مدنظر قرار داد.

سرهنگ کریمی زاده افزود: در چند سال گذشته قاعدتا بایستی برخی از این مشکلات مقرراتی و قانونی از سوی وزارت نفت برطرف می شد اما متاسفانه این مهم انجام نشده و امیدواریم با برنامه‌ریزی دقیق و اصولی برای آینده و پرهیز از روال های گذشته مسیر را سهل و آسان کرد.

وی در پایان تاکید کرد: در نظر داشته باشیم که شرکت های دیگر هم در کنار شرکت نفت هستند اما وظیفه همه ما این است که بار ترافیک را مدیریت کنیم و ان‌شاءالله به دنبال تحقق رفاه مردم و توسعه کشور باشیم.

در ادامه رئیس پلیس راه استان خوزستان نیز بیان داشت: ما رتبه اول کشور در ترددهای سنگین را داریم و مشکلات زیادی متوجه ما هست و خواستار همکاری تمامی دستگاه­های اجرایی استان در کاهش این مشکلات هستیم.
  

سرهنگ دولتشاهی افزود: تعامل و همکاری ما با شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب سابقه طولانی ای دارد و همواره دومجموعه در کنار هم بوده اند ضمن اینکه این شرکت در کاهش تصادفات و حوادث ترافیکی  پیشگام بوده است.

مجاهد راشدی مسئول روابط عمومی و کارشناس ترافیک مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید نیز با ارائه آمار و گزارشی از وضعیت این مدیریت گفت: مشابه سال­های گذشته شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب توانسته با رعایت مقررات و اعمال سخت گیرانه، پایش و کنترل هوشمند، کنترل تردد و ثبت تخلفات خودرو ها از طریق سامانه GPS، ایجاد پلیس نفت، محدودیت‌های تردد شبانه و ... حوادث را کاهش دهد.

وی همچنین به نقش مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید در سیل فروردین 98، آبگرفتگی اهواز، بهسازی جاده های روستاهای اطراف تاسیسات، بازگشایی مسیر در زلزله اندیکا، آبرسانی به غیزانیه، جابه جایی زوار اربعین حسینی و سایر مسئولیت های اجتماعی این مدیریت اشاره کرد.

شایان ذکر است در این نشست کارشناسانی از مهندسی نفت و معاونت حفاری با بیان برخی از مشکلات و چالش های موجود در حمل و نقل تجهیزات نفتی به ارائه دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند.

در پایان این نشست نیز به پاس همکاری و تعامل پلیس راهور و پلیس راه استان خوزستان با اهدای لوحی از زحمات سرهنگ کریمی زاده و سرهنگ دولتشاهی قدردانی به عمل آمد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی