تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

جنگ پرسپولیس و بیرانوند علنی شد

باشگاه پرسپولیس که این روز‌ها با مشکلات مالی شدیدی دست و پنجه نرم می‌کند، روز گذشته بیانیه تندی را علیه علیرضا بیرانوند روی سایت خود منتشر کرد و حسابی به او تاخت.

کد خبر: ۱۲۱۳۲۳
۱۳:۰۷ - ۱۹ بهمن ۱۴۰۰

پرسپولیس

دیدارنیوز: باشگاه پرسپولیس و علیرضا بیرانوند از روز گذشته حسابی از خجالت هم در آمده‌اند.

پرسپولیسی‌ها در حالی که به تازگی پنجره نقل‌وانتقالاتی‌شان بعد از پرداخت مطالبات کریستن اوساگونا باز شد و در تلاش بودند در تعطیلات زمستانی چند بازیکن جدید را به لیست خود اضافه کنند، دوباره با بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی روبرو شدند. بسته شدن پنجره پرسپولیس این‌بار نه به خاطر شکایت خارجی‌ها بلکه به خاطر شکایت علیرضا بیرانوند از این باشگاه و طلب ۲ میلیارد و پانصد میلیون تومانی او است!

واکنش تند پرسپولیس
باشگاه پرسپولیس که این روز‌ها با مشکلات مالی شدیدی دست و پنجه نرم می‌کند، روز گذشته بیانیه تندی را علیه علیرضا بیرانوند روی سایت خود منتشر کرد و حسابی به او تاخت. در بخشی از بیانیه پرسپولیسی‌ها آمده است؛ «این روز‌ها کسی نیست که نداند پرسپولیس یکی از سخت‌ترین دوران‌های خود را سپری می‌کند و طبعاً انتظار نداشتیم کسی مانند علیرضا بیرانوند که همین حالا حضورش در اروپا و قبل از آن، حداقل بخشی از توفیق و اوج خود در تیم ملی و جام جهانی گذشته را مدیون پرسپولیس است، چنین رفتار و رویه‌ای را در پیش بگیرد. او حق دارد مطالبه خود را پیگیری کند، ولی ما در این باره سخن نمی‌گوییم. او همین حالا همین درآمد دلاری و یورویی را از صدقه پرسپولیسی دارد که در چنین بزنگاهی قرار گرفت و بیرانوند تا پای تهدید دبیرکل فدراسیون فوتبال به طرح شکایت در کنفدراسیون پیش رفت تا جلوی صدور کارت بازی دروازه‌بان جدید پرسپولیس گرفته شود.

مطالبه علیرضا بیرانوند در مقابله انبوه بدهی‌ها و مشکلات مالی پرسپولیس، رقمی به حساب نمی‌آید. این پول را پرداخت خواهیم کرد، ولی چرخ روزگار خواهد چرخید و کسی چه می‌داند که روزگار آبستن چه حوادثی است، ولی بیرانوند خود خوب می‌داند که هر بار زورش رسیده است، پرسپولیس و هوادارانش را چگونه تحت فشار قرار داده است». لحن تند بیاینه پرسپولیسی‌ها نشان می‌دهد که مدیران این باشگاه توقع بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی خود را توسط بیرانوند نداشتند و حسابی از خجالت دروازه‌بان اسبق خود در آمده‌اند.

بیرانوند پولش را می‌خواهد
علیرضا بیرانوند بعد از بیانیه باشگاه پرسپولیس، در اولین واکنش خود از این بیانیه اظهار ناراحتی کرد. او که توقع صدور همچین بیانیه شدیدالحنی را از باشگاه اسبق خود نداشت، به این مضوع اشاره کرد که قبل از آمدن به پرسپولیس، بازیکن ملی‌پوش بوده و به پیراهن تیم ملی رسیدندش ربطی به حضور در پرسپولیس نداشته و با آمدن به پرسپولیس، بیشتر از قبل دیده شده و افتخارات بزرگی را هم به دست آورده است. بیرانوند می‌گوید که در ۴ سال حضورش در پرسپولیس نزدیک ۵ میلیارد تومان پول از این باشگاه گرفته و با رفتنش به اروپا، پرسپولیس حدود ۲۰ میلیارد تومان از انتقال او درآمد کسب کرده است. بیرو اعتقاد دارد مسئولان فعلی باشگاه پرسپولیس نمی‌توانند او را مقابل هواداران خراب کنند و ۲ میلیارد و پانصد میلیون تومان طلبی که برای آن حکم گرفته، حقش است و آن را از پرسپولیس می‌گیرد.

علیرضا بیرانوند صبح امروز هم با انتشار استوری وکیل خود در صفحه شخصی‌اش واکنشی دیگر به بیانه تند باشگاه پرسپولیس داشت. وکیل بیرانوند در بخشی از متن منتشر شده خود، بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه بیرانوند را کذب دانسته است.

جنگ پرسپولیس و بیرانوند علنی شد

پرسپولیسی‌ها برای باز شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی خود راهی جز پرداخت طلب بیرانوند ندارند و مدیران این باشگاه با بیانیه روز گذشته فشار‌ها را روی بیرانوند بیشتر از قبل کردند و دروازه‌بان ملی‌پوش را مقابل هواداران قرار دادند.

برچسب ها: بیرانوند
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی