تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

شمسایی: نمی‌خواهیم به مربی خارجی پول بیهوده بدهیم

سرمربی تیم ملی فوتسال مردان گفت: مربی خارجی که شناخت چندانی از بازیکنان داخلی ندارد. ما بازیکنان را گلچین می‌کنیم و زمان خود را کاملاً روی شناخت بازیکنان می‌گذاریم. نمی‌خواهیم به مربی خارجی پول بیهوده بدهیم.

کد خبر: ۱۲۱۳۲۰
۱۲:۳۶ - ۱۹ بهمن ۱۴۰۰

شمسایی

دیدارنیوز: سرمربی تیم ملی فوتسال ایران تأکید کرد، گزینه موردنظر او برای فعالیت در کادر فنی این تیم، ساختاردهنده فوتسال آلمان است نه مربی تیم ملی این کشور.

وحید شمسایی درباره جلسه خود و سایر مربیان تیم ملی فوتسال با حسن کامرانی‌فر اظهار داشت: جلسه خیلی خوب و پُرباری بود و خوشحالم دبیرکل فدراسیون فردی حرفه‌ای است که وقتی با او بحث می‌کنیم، یکدیگر را زود متقاعد می‌کنیم. کار‌های مربوط به عقد قرارداد بعد از طی سازوکار اداری انجام می‌شود.

همیشه از کامرانی‌فر و عزیزی خادم می‌خواهم شخصیت فوتسال را حفظ کنند
وی با تمجید از رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: عزیزی خادم مطابق وعده‌هایش عمل کرده و برنامه‌ها را جلو می‌برد؛ آنهم در شرایطی که تحریم هستیم و پول‌های ما بلوکه است. به صورت جزئی درباره مسائل تیم ملی صحبت کردیم و گفتیم فوتسال برد و باخت دارد. همیشه از کامرانی‌فر و عزیزی خادم می‌خواهم شخصیت فوتسال را حفظ کنند. وقتی می‌توانیم از لباس باکیفیت داخلی استفاده کنیم، یک دست پیراهن اضافه به بازیکنان بدهیم تا شخصیت آن‌ها حفظ شود.

نباید قرارداد طولانی مدتی ببندیم که زیر آن بمانیم
سرمربی تیم ملی فوتسال در مورد انتخاب میگل آندرس به‌عنوان مربی این تیم و تداخل فعالیت او در آلمان با ایران خاطرنشان کرد: درباره مربی خارجی صحبت کردیم و به نتیجه رسیدیم. اتفاقات گذشته باید برای ما درس عبرت شود تا قرارداد طولانی مدتی نبندیم که زیر آن بمانیم. در زمان‌هایی که مربی کارایی لازم را دارد، از او استفاده می‌کنیم. درباره تداخل هم ابتدا باید تقویم را بررسی کنیم که AFC در این زمینه ضعف دارد. در روز‌های گذشته جام ملت‌های اروپا و مسابقات کوپا آمه‌ریکا برگزار شد، اما جام ملت‌های آسیا لغو شد.

میگل به فوتسال آلمان ساختار می‌دهد؛ بازیکن انتخاب نمی‌کند
شمسایی درباره اینکه میگل آندرس بر خلاف اظهارات مربی تیم ملی ایران به‌عنوان مربی تیم ملی آلمان فعالیت می‌کند، بیان کرد: خوشحالم که خبرنگاران مختلف پیگیر هستند و این نشان‌دهنده حرفه‌ای بودن آنهاست. میگل به فوتسال آلمان ساختار می‌دهد و نمی‌گوید فلان بازیکن را انتخاب کنید. همانطور که مدیر فنی بر خلاف مربی ID کارت ندارد، میگل هم ID کارت ندارد. قول مربی خارجی را از عزیزی خادم گرفتیم و کامرانی‌فر هم فردی حرفه‌ای است که می‌توانیم با او تبادل‌نظر داشته باشیم.

مربی خارجی از ۲.۵ ماه قبل از تورنمنت تا پایان آن کنار ما خواهد بود
وی در پاسخ به این پرسش که چه زمان‌هایی می‌خواهد از مربی اسپانیایی استفاده کند، خاطرنشان کرد: قرارداد‌های فدراسیون فوتبال یک ساله است و شاید پس از یک سال با ما هم خداحافظی کنند. ما از شروع تمرینات تا مسابقات انتخابی جام ملت‌های آسیا و از آغاز مجدد تمرینات تا پایان جام ملت‌ها به مربی خارجی نیاز داریم. اگر این مسابقات مثلاً مهر آغاز شود، مربی خارجی باید از ۲.۵ ماه قبل تا پایان رقابت‌ها کنار ما باشد. تمرینات تیم ملی پس از لیگ برتر آغاز می‌شود و باید مشخص شود فصل آینده چه زمانی شروع خواهد شد.


شمسایی: نمی‌خواهیم به مربی خارجی پول بیهوده بدهیم
نمی‌خواهیم به مربی خارجی پول بیهوده بدهیم
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در این مورد که آیا میگل قرار نیست مانند سایر اعضای کادر فنی تیم ملی در طول سال در ایران باشد و لیگ برتر را تماشا کند، گفت: مربی خارجی که شناخت چندانی از بازیکنان داخلی ندارد. ما بازیکنان را گلچین می‌کنیم و زمان خود را کاملاً روی شناخت بازیکنان می‌گذاریم. نمی‌خواهیم به مربی خارجی پول بیهوده بدهیم؛ آنهم بابت زمان‌هایی که به او نیاز نداریم. نمی‌خواهیم قرارداد یک ساله با یک مربی ببندیم، اما استفاده از او فقط برای چهار ماه باشد.

هر شب فیلم بازی‌ها را می‌بینیم و بازیکنان زیادی به اردوی اول دعوت می‌کنیم
شمسایی راجع به زمان آغاز تمرینات تیم ملی فوتسال بیان کرد: قرار شد زمان اردو‌ها را نسبت به پنجره اعلام شده AFC و مهلت ثبت ۲۵ بازیکن برای دور انتخابی جام ملت‌های آسیا برنامه‌ریزی کنیم. این مسابقات نزدیک نوروز برگزار می‌شود و انجام کار‌های اداری آن دشوار است. چند بازیکن دانشجو و سرباز داریم که باید شرایط آن‌ها را مهیا کنیم. ما هر شب فیلم بازی‌ها را می‌بینیم تا بازیکنی از قلم نیفتد و اردوی اول را با بازیکنان زیادی برگزار می‌کنیم.

فنلاند، لهستان و اسلوونی به تیم‌های درجه یک فوتسال تبدیل می‌شوند
وی در مورد حریفان تدارکاتی تیم ملی ایران و اینکه آیا این رقبا از میان تیم‌های درجه اول جهان انتخاب می‌شوند یا خیر، تصریح کرد: چند پیشنهاد از تیم‌های معتبر جهان داریم. شاید تیمی مانند فنلاند درجه یک حساب نشود، اما این تیم در یورو ۲۰۲۲ روسیه را به دردسر انداخت و روس‌ها با نتیجه ۳ بر ۲ فنلاند را شکست دادند. تیم‌هایی، چون فنلاند، لهستان و اسلوونی پیشرفت می‌کنند و کمتر از سه سال دیگر، تیم‌های درجه یک فوتسال خواهند شد.

دوست دارم با تیم‌های قدرتمند، متوسط و حتی ضعیف بازی کنیم
شمسایی با بیان اینکه عاشق سفر و مخارج بیهوده نیست، خاطرنشان کرد: وقتی به مجموعه پِک می‌رویم، می‌گوییم خدا پدر کی‌روش را بیامرزد که باعث ساخته شدن چنین مجموعه‌ای شد. من هم به اصولی گفتم اگر یک تیم معتبر جهان دو سال دیگر فرصت بازی دوستانه داشت، آن زمان را قطعی کنیم تا اگر ما نبودیم، مربی بعدی از آن استفاده کند. پیشنهاد‌ها را بررسی می‌کنیم و می‌بینیم بازی با کدام تیم کارایی لازم را دارد. دوست دارم با تیم‌های قدرتمند، متوسط و حتی ضعیف بازی کنیم و همه تیم‌ها چنین کاری می‌کنند.

منبع: تسنیم
برچسب ها: وحید شمسایی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی