تیتر امروز

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.

طرح «مبارزه با مفاسد اقتصادی» به کمیسیون قضایی مجلس بازگشت

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: طرح مبارزه با مفاسد اقتصادی به کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس ارجاع شد تا این کمیسیون، گزارش جدیدی را در این خصوص به صحن مجلس ارائه کند.

کد خبر: ۱۲۱۱۷
۱۳:۴۱ - ۲۱ مهر ۱۳۹۷

دیدارنیوز - سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی درباره سرنوشت طرح «مبارزه با مفاسد اقتصادی» که چندی پیش به بهانه بار مالی از دستور کار مجلس خارج شده بود، اظهار داشت: این طرح اخیرا در هیات رئیسه مجلس مورد بررسی مجدد قرار گرفت.

وی ادامه داد: با بررسی این طرح و با نظر اعضای هیات رئیسه، این طرح مجددا به کمیسیون حقوقی و قضایی ارجاع و مقرر شد کمیسیون گزارش جدیدی در این خصوص به صحن مجلس ارائه کند تا مجددا در نوبت دستور کار صحن علنی مجلس قرار گیرد.

طرح مبارزه با مفاسد اقتصادی شامل طرح های تشدید مبارزه با مفاسد اقتصادی در دستگاه قضایی و سازمان تعزیرات، طرح مبارزه با جرایم اقتصادی، طرح الزام قوه قضاییه به اجرای اصل ۴۹ قانون اساسی در مورد رسیدگی به اموال مسئولان و طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان است.

۱۴ شهریور ماه بررسی طرح مبارزه با مفاسد اقتصادی در دستور کار مجلس قرار گرفت و با اخطار مصطفی کواکبیان نماینده اصلاح‌طلب تهران مبنی بر وجود بار مالی مواجه شد؛ مسعود پزشکیان نایب رئیس اول مجلس نیز - با وجود آن که اخطار بار مالی در بررسی کلیات پذیرفته نیست - اخطار را وارد دانست و به رای گذاشت و نمایندگان نیز اخطار را وارد دانسته و به خروج آن از دستور کار، رای موافق دادند!
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی