تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
چادرها برپا شد؛ مطالبات روی زمین ماند
گزارش تکمیلی دیدارنیوز سه روز بعد از حریق گسترده امامزاده ابراهیم

چادرها برپا شد؛ مطالبات روی زمین ماند

دیدارنیوز در گفت‌وگو با یکی از ساکنین بومی امامزاده ابراهیم از حال و هوای این روزهای منطقه آتش گرفته پرسیده؛ که می‌خوانید.

ابلاغ آئین‌نامه واحد پرداخت تسهیلات بدون ضامن به بانک‌ها

رئیس شورای هماهنگی بانک‌های دولتی گفت: بزودی آئین‌نامه واحد پرداخت تسهیلات خُرد ۵۰ و ۱۰۰ میلیون تومانی بدون ضامن به همه بانک‌های کشور ابلاغ می‌شود.

کد خبر: ۱۲۰۷۸۴
۱۸:۴۸ - ۱۴ بهمن ۱۴۰۰

به گزارش دیدار نیوز خوزستان، محمدرضا فرزین از برگزاری نشست شورای هماهنگی بانک‌های دولتی به منظور تدوین آئین نامه واحد پرداخت تسهیلات ۵۰ و ۱۰۰ میلیونی بدون ضامن و ابلاغ آن به بانک‌ها خبر داد.

رئیس شورای هماهنگی بانک‌های دولتی با اشاره به اینکه هدف از تدوین آئین نامه یکسان این است که همه بانک‌ها به صورت واحد عمل کنند، افزود: اشکالات و برداشت‌هایی که ممکن است از آئین نامه‌ها به وجود آید برطرف خواهند شد.

فرزین با اشاره به تسهیل پرداخت تسهیلات خرُد بانکی، خاطرنشان کرد: افرادی که تقاضای دریافت وام خُرد داشتند و از شرایط لازم نیز برخوردار بودند، اکنون می‌توانند بدون ضامن از تسهیلات برخوردار شوند. همچنین به دلیل قرار گرفتن در پایان سال و افزایش میزان تقاضای وام‌های خُرد، تلاش می‌کنیم میزان این تسهیلات را در بانک‌ها افزایش دهیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی