تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

کشف۱۱۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز در اهواز

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: ۱۱۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز(ماینر) در این کلانشهر کشف و ضبط شد.

کد خبر: ۱۲۰۳۱۷
۲۱:۳۵ - ۰۹ بهمن ۱۴۰۰

کشف۱۱۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز در اهواز

به گزارش دیدارنیوز خوزستان مدیرعامل این شرکت توزیع برق اهواز گفت: با تلاش نیروهای انتظامی و دستور قضائی و همکاری و همیاری شهروندان محترم تعداد ۱۱۰دستگاه استخراج رمز ارز از مناطق مختلف این کلانشهر کشف و ضبط شد.

 عبدالحمیدشیاری افزود: ماینرهای مذکور از نوع ۳Mو ۹Sبودند که ۳۴دستگاه آن از یک انبار وسایل سرقتی در منطقه نورآبادزرگان و تعداد ۳۲ دستگاه در منطقه عین ۲ با همکاری عوامل یگان امداد و کلانتری ۱۹ این منطقه کشف و جمع آوری شد.

وی همچنین تصریح کرد: تعداد۴۴ دستگاه ماینر( استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز ) با همکاری پلیس در کوی علوی اهواز کشف شد.

شیاری افزود: تعداد ۱۷۵ مزرعه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز از ابتدای امسال تا پایان دی۱۴۰۰در نقاط مختلف کلانشهر اهواز در راستای کاهش تلفات انرژی با تلاش ماموران نیروی انتظامی و حکم قضایی کشف و ضبط شده است.

وی گفت : هر دستگاه ماینر۲ و نیم کیلو وات ساعت، معادل یک دستگاه کولرگازی ۲۴هزار مصرف برق دارد. استفاده از این دستگاه‌ها علاوه بر استفاده از تعرفه‌ ارزان، خسارت زیادی به شبکه‌ توزیع وارد کرده و باعث آسیب جدی به لوازم برقی شهروندان می‌شود.

شهروندان برای اطلاع رسانی در خصوص ماینرهای غیرمجاز از طریق " اپلیکیشن برق من " ، " سامانه اینترنتی www.tavanir.org.ir/samaat" و نیز با شماره گیری ۱۲۱ و ۱۵۲۱ برای ثبت گزارش‌های مردمی ومعرفی اماکن غیرمجاز استخراج رمز ارز اقدام کنند.
شرکت توزیع نیروی برق اهواز، شهرستان‌های اهواز، حمیدیه، باوی و کارون را زیرپوشش خود دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی