تیتر امروز

فوری؛ سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ ۴۰ تیم واکنش سریع در جست‌وجوی هلی‌کوپتر +ویدیو
این گزارش بروزرسانی می‌شود

فوری؛ سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ ۴۰ تیم واکنش سریع در جست‌وجوی هلی‌کوپتر +ویدیو

برخی خبرها حاکی از آن است که بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شده است. با این حال برخی همراهان رئیس جمهور در این بالگرد توانسته‌اند تماسی با مرکز برقرار کنند...
«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.

کشف۱۱۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز در اهواز

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: ۱۱۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز(ماینر) در این کلانشهر کشف و ضبط شد.

کد خبر: ۱۲۰۳۱۷
۲۱:۳۵ - ۰۹ بهمن ۱۴۰۰

کشف۱۱۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز در اهواز

به گزارش دیدارنیوز خوزستان مدیرعامل این شرکت توزیع برق اهواز گفت: با تلاش نیروهای انتظامی و دستور قضائی و همکاری و همیاری شهروندان محترم تعداد ۱۱۰دستگاه استخراج رمز ارز از مناطق مختلف این کلانشهر کشف و ضبط شد.

 عبدالحمیدشیاری افزود: ماینرهای مذکور از نوع ۳Mو ۹Sبودند که ۳۴دستگاه آن از یک انبار وسایل سرقتی در منطقه نورآبادزرگان و تعداد ۳۲ دستگاه در منطقه عین ۲ با همکاری عوامل یگان امداد و کلانتری ۱۹ این منطقه کشف و جمع آوری شد.

وی همچنین تصریح کرد: تعداد۴۴ دستگاه ماینر( استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز ) با همکاری پلیس در کوی علوی اهواز کشف شد.

شیاری افزود: تعداد ۱۷۵ مزرعه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز از ابتدای امسال تا پایان دی۱۴۰۰در نقاط مختلف کلانشهر اهواز در راستای کاهش تلفات انرژی با تلاش ماموران نیروی انتظامی و حکم قضایی کشف و ضبط شده است.

وی گفت : هر دستگاه ماینر۲ و نیم کیلو وات ساعت، معادل یک دستگاه کولرگازی ۲۴هزار مصرف برق دارد. استفاده از این دستگاه‌ها علاوه بر استفاده از تعرفه‌ ارزان، خسارت زیادی به شبکه‌ توزیع وارد کرده و باعث آسیب جدی به لوازم برقی شهروندان می‌شود.

شهروندان برای اطلاع رسانی در خصوص ماینرهای غیرمجاز از طریق " اپلیکیشن برق من " ، " سامانه اینترنتی www.tavanir.org.ir/samaat" و نیز با شماره گیری ۱۲۱ و ۱۵۲۱ برای ثبت گزارش‌های مردمی ومعرفی اماکن غیرمجاز استخراج رمز ارز اقدام کنند.
شرکت توزیع نیروی برق اهواز، شهرستان‌های اهواز، حمیدیه، باوی و کارون را زیرپوشش خود دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی