تیتر امروز

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.
تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...

اختتامیه پنجمین جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده در خوزستان

پنجمین جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده کل‌سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خوزستان برگزار شد.

کد خبر: ۱۱۹۷۹۷
۰۸:۱۸ - ۰۴ بهمن ۱۴۰۰

به گزارش دیدار نیور خوزستان: مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: پنجمین جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده با حضور داوران و مربیاتن توانمند با کیفیت خوبی برگزار شد.

سردار عبدالرضا حاجتی گفت: حوزه ورزشی در تاثیرگزاری بر خانواده‌ها و دختران بسیار حائز اهمیت است و در راستای سالم سازی جسمانی جوانان باید به ورزش پرداخته شود.

سردار نعمت اله باقری جانشین فرمانده سپاه، ولی عصر (عج) خوزستان بیان داشت: ورزش بانوان در دستور کار دشمنان اسلام است و حجاب را مانع پیشرفت زن می‌دانند.

وی تصریح کرد: اولویت اول در برگزاری پنجمین جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده کل‌سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این بود که به دنیا ثابت شود جمهوری اسلامی و حجاب مانع فعالیت ورزشی بانوان نمی‌شود بلکه بانوان محجبه ما در رشته‌های مختلف ورزشی افتخار آفرینی می‌کنند.

باقری ادامه داد: ۴۶ رده سنی در این مسابقات شرکت کردند ۲ روز برگزار شد و در ۶ رشته نفرات اول تا سوم معرفی و تقدیر شدند.

توجه به حافظان قرآن دختر در دستور کار بود که از آنهال تجلیل به عمل آمد.

برچسب ها: ورزش بانوان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی