تیتر امروز

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...

پلیس فتا: سکوت فدراسیون در پرونده بازیکن گل‌گهر تعجب‌آور است!

سرهنگ رامین پاشایی گفت: برخی اوقات طرفداران تیم استقلال و گل‌گهر به پلیس فتا مراجعه می‌کنند، اما ما نمی‌توانیم در این موضوع پاسخگوی آن‌ها باشیم، فدراسیون فوتبال می‌تواند بر اساس آنچه تحویلشان دادیم، تصمیم‌گیری کند و اینکه اعلام نمی‌کنند، برایم تعجب‌برانگیز است.

کد خبر: ۱۱۹۷۳۳
۱۳:۳۳ - ۰۳ بهمن ۱۴۰۰

پلیس فتا

دیدارنیوز: معاون اجتماعی پلیس فتا گفت: هر آنچه فدراسیون فوتبال در پرونده بازیکن گابنی گل‌گهر سیرجان لازم داشت، تحویل آن‌ها شد، اما عدم پاسخگویی آن‌ها در این پرونده برایم تعجب‌برانگیز است.

سرهنگ رامین پاشایی در برنامه تلویزیونی درباره پرونده بازیکن گابنی گل‌گهر سیرجان اظهار کرد: معاون محترم فدراسیون فوتبال از پلیس فتا استعلامی خواست و پلیس فتا به هر آنچه از ما خواستند، جواب داد؛ اکنون برای فدراسیون فوتبال کاملاً مشخص است که افکار عمومی را اقناء کنند، زیرا آن‌ها در این قضیه مرجع خواهان بودند و اطلاع‌رسانی نیز برعهده ما نیست.

معاون اجتماعی پلیس فتا افزود: بحث فنی را برای فدراسیون فوتبال انجام، به تمام سؤالات و ابهامات پاسخ داده، ادله را استخراج کرده و تحویل آن‌ها دادیم لذا حتماً باید پاسخگوی افکار عمومی باشند.

وی تصریح کرد: برخی اوقات طرفداران تیم استقلال و گل‌گهر به پلیس فتا مراجعه می‌کنند، اما ما نمی‌توانیم در این موضوع پاسخگوی آن‌ها باشیم، فدراسیون فوتبال می‌تواند بر اساس آنچه تحویلشان دادیم، تصمیم‌گیری کند و اینکه اعلام نمی‌کنند، برایم تعجب‌برانگیز است و حتماً باید پاسخگوی افکار عمومی باشند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی