تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

بازیکن گران‌قیمت پرسپولیس در لیست خروجی‌ها؟

رضا اسدی در نیم فصل اول لیگ برتر نتوانست انتظارات یحیی گل محمدی را برآورده کند و این روزها شایعات جدایی یا معاوضه او با بازیکنی دیگر به اوج رسیده است.

کد خبر: ۱۱۹۵۸۶
۱۱:۲۴ - ۰۲ بهمن ۱۴۰۰

رضا اسدی

دیدارنیوز: بازیکن گران قیمت پرسپولیس در صورتی که به جدایی رضایت بدهد به لحاظی مالی هم به سود سرخ‌ها خواهد بود.

یحیی گل محمدی در نیم فصل به دنبال جذب چند بازیکن است تا ضعف‌های تیمش را برطرف کند، اما از آنجایی که تیم‌های لیگ برتری برای صدور رضایتنامه رقم‌های عجیبی را مطرح کرده اند سرمربی سرخ‌ها بحث معاوضه چند بازیکن تیمش را مطرح کرده است.

طی روز‌های اخیر خبر‌های زیادی در خصوص پیشنهاد معاوضه بازیکنان پرسپولیس با برخی از بازیکنان لیگ برتری منتشر شده است، اما نکته جالب توجه ذکر شدن نام رضا اسدی در تمامی این خبر‌ها است.

هافبک سرخ‌ها در ابتدای فصل با سرو صدای زیاد به پرسپولیس پیوست، اما هرگز موفق نشد نمایش درخشان خود در سایپا و تراکتور را تکرار کند تا به صورت کامل از تفکرات فنی یحیی گل محمدی بیرون برود.

اینطور که به نظر می‌رسد سرخ‌ها در نیم فصل به صورت جدی به دنبال معاوضه رضا اسدی با یکی از گزینه‌های مد نظر یحیی گل محمدی هستند. بازیکن گران قیمت پرسپولیس در صورتی که به جدایی رضایت بدهد به لحاظی مالی هم به سود سرخ‌ها خواهد بود.

ابتدای فصل برخی از منابع خبری رقم قرارداد رضا اسدی را بین ۱۰ تا ۲۰ میلیارد برای یک فصل عنوان کردند که رقم ۲۰ میلیارد کمی دور از ذهن به نظر می‌رسد. اما اگر همان مبلغ ۱۰ میلیارد را هم در نظر بگیریم سرخ‌ها با رقم ۵ میلیاردی که باید برای نیم فصل دوم به اسدی پرداخت کنند می‌توانند پول رضایت‌نامه دو بازیکن لیگ برتری را پرداخت کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی