تیتر امروز

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ خبرنگار الجزیره: ایرانی‌ها نگران اقتصاد هستند، نه اسرائیل/ افزایش گشت‌زنی جنگنده‌های اردنی
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ خبرنگار الجزیره: ایرانی‌ها نگران اقتصاد هستند، نه اسرائیل/ افزایش گشت‌زنی جنگنده‌های اردنی

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...

مترو به پایانه شرق وصل می‌شود

محمدهادی علی احمدی شهردار منطقه ۱۳ تهران از اتصال خط دو مترو از ایستگاه فرهنگسرای اشراق به پایانه شرق تهران همزمان با بهره برداری از این پایانه خبر داد.

کد خبر: ۱۱۹۳۱۳
۱۴:۲۸ - ۲۸ دی ۱۴۰۰

مترو به پایانه شرق وصل می‌شود

دیدارنیوز ـ محمدهادی علی احمدی، شهردار منطقه ۱۳درباره این خبر گفت: «تکمیل پایانه شرق و اتصال خط دو مترو تهران به این پایانه وارد فاز اجرایی شده و در صورت تأمین منابع لازم، در شش ماهه اول سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: «با توجه به تاکید شورای ششم تهران مبنی بر تکمیل و بهره برداری از پایانه جدید شرق تهران و سیاست‌های شهردار تهران مبنی بر توسعه حمل و نقل شهری، جلساتی نیز با حضور مدیر عامل سازمان پایانه‌ها، مدیر عامل مترو در محل پایانه شرق تهران برگزار و در خصوص پروژه تکمیل و توسعه پایانه شرق و امکان اتصال خط دو مترو به این پایانه بحث و تبادل نظر و تصمیماتی برای تامین منابع و پیشبرد طرح برگزار شد».

شهردارمنطقه با بیان اینکه در طرح موجود، خط ۲ مترو در منتهی‌الیه شرقی خود تا پایانه جدید شرق توسعه می‌یابد، گفت: «تکمیل و افتتاح پایانه شرق نیز از مهم‌ترین اولویت شهرداری منطقه ۱۳ است و این پروژه در کاهش ترافیک و نظم و انضباط شهری نقش موثری دارد».
علی احمدی اظهار داشت: «با تکمیل پایانه شرق و ایجاد امکان اتصال بخش شرقی خط دو مترو از ایستگاه فرهنگسرا تا پایانه شرق به طول ۴ کیلومتر، کارکرد این پایانه و خط ۲ مترو به طور همزمان ارتقا می‌یابد».

گزارش از پروانه بهرام‌نژاد

 

برچسب ها: متروی تهران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی