تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

افزایش ۶۲۲ میلیون متر مکعبی حجم ورودی آب به مخازن سد‌های خوزستان

حجم ورود آب به مخازن سد‌های استان خوزستان ۶۲۲ میلیون مترمکعب افزایش یافت.

کد خبر: ۱۱۹۲۲۵
۰۸:۲۷ - ۲۸ دی ۱۴۰۰

به گزارش دیدار نیوز خوزستان: معاون مطالعات جامع منابع آب سازمان آب و برق خوزستان گفت:پس از بارش روز‌های اخیر در بازه زمانی ۲۶ تا ۲۰ دی ماه، ۶۲۲ میلیون مترمکعب آب وارد مخازن سد‌های استان شد که از این میزان ۵۶۹ میلیون مترمکعب آن ذخیره شد.

علی شهبازی افزود:از ابتدای سال آبی جاری تاکنون، تنها ۱۵ درصد حجم مفید مخازن سد‌های استان تکمیل شده است و حجم مفید مخازن قابل استفاده یکهزار و ۹۶۶ میلیون مترمکعب می‌باشد.

وی به نقش سد‌ها در تسکین سیلاب‌ها و جلوگیری از بروز خسارت‌ها نیز اشاره کرد و گفت: سیلاب‌هایی با دبی لحظه‌ای ۲۰۹۲ متر مکعب در ثانیه در سد دز، سیلاب با دبی لحظه‌ای ۱۳۶۸ متر مکعب در ثانیه در سد مارون، سیلاب با دبی لحظه‌ای ۲۲۰۰ متر مکعب در ثانیه در سد گتوند علیا و سیلاب با دبی لحظه‌ای ۲۲۰۰ متر مکعب در ثانیه در سد کرخه تسکین یافته و مانع از بروز خسارت به پایین دست شد.

برچسب ها: سدها آب
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی