تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

افشاگری از پشت پرده گردشگری حیات وحش با یک مستند

مجموعه مستند نمایشی «ضد» در تازه‌ترین قسمتش، به پشت پرده صنعت گردشگری حیات وحش می‌پردازد. دوشنبه، ۲۷ دی ماه ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه از شبکه مستند پخش می‌شود.

کد خبر: ۱۱۹۲۰۱
۱۵:۱۵ - ۲۷ دی ۱۴۰۰

پشت پرده گردشگری حیات وحش

دیدارنیوز ـ به نقل از روابط عمومی شبکه مستند، مجموعه مستند «ضد» در فصل جدیدش که دوشنبه، ۲۷ دی ماه ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه از شبکه مستند پخش می‌شود، به افشای پشت پرده صنعت گردشگری حیات وحش پرداخته است.

این قسمت از مجموعه مستند «ضد»، با عنوان «باغ رنج» روایتی از تاریخچه شکل‌گیری باغ وحش‌های امروزی و عواقب پنهان نگهداری حیوانات در این مکان‌هاست. باغ‌وحش‌هایی که با ظهور شبکه‌های اجتماعی روز به روز بر تعداد بازدیدکنندگان آن افزوده شده و اخبار ناگواری از درون آن‌ها به گوش می‌رسد.

این مجموعه مستند تلاش دارد در هر قسمت، با نقد موضوعات جاری در سبک زندگی مدرن، مخاطب را نسبت به نفوذ عمیق این نوع سبک زندگی آگاهی بخشیده و مسیر جدیدی را برای حل این معضلات ارائه بدهد.

«ضد» تازه‌ترین محصول مرکز مستند سوره و شبکه مستند سیماست. سری دوم این مجموعه در ۲۰ قسمت تولید شده است و به موضوعاتی همچون: پشت پرده تولید انبوه مواد غذایی، اثرات زیان بار مواد شیمیایی، نقد سیاست‌های غلط آموزشی، نفوذ گسترده شتاب‌زدگی و نفوذ فضای مجازی در زندگی کودکان و بزرگسالان پرداخته است.

مستند «ضد» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محسن کریمیان و با پژوهش و نویسندگی علی نیکجو و تدوین علیرضا حسنی، دوشنبه‌ها ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه از شبکه مستند سیما به روی آنتن خواهد رفت و تکرار آن روز بعد ساعت ۱۰ صبح و ۱۳ و ۳۰ دقیقه خواهد بود.

منبع: ایسنا
برچسب ها: مستند
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی