تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
استاندار خوزستان در یادواره شهدای نظم و امنیت با حضور فرمانده انتظامی کشورعنوان کرد؛

مسیر توسعه جامعه بر نظم و امنیت استوار است

دکتر صادق خلیلیان، استاندار خوزستان روز یکشنبه با حضور در یادواره ۶۰۸ شهید نظم و امنیت استان خوزستان با حضور سردار اشتری فرمانده انتظامی کشور و خانواده‌ شهدای امنیت در شهرستان خرمشهر بر اهمیت و جایگاه ناجا در برقراری نظم و امنیت به ویژه مسیر توسعه کشور تاکید کرد.

کد خبر: ۱۱۹۰۳۱
۱۳:۲۰ - ۲۶ دی ۱۴۰۰

مسیر توسعه جامعه بر نظم و امنیت استوار است

 دیدارنیوز خوزستان:استاندار خوزستان در این یادواره بیان کرد: هشت سال دفاع مقدس برای ما حماسه‌ای با شکوه خلق کرد و موجب شد دشمنان ما از این خاک  به بیرون رانده شوند شهدای زیادی در این راه دادیم تا با دفاع از جان و ناموس کشور، اقتدار و امنیت را  به ارمغان بیاورند و اهداف والای انقلاب اسلامی را محقق کنیم.

وی افزود: مسیری که در طول چهار دهه اخیر نظام طی کرده مسیری رو به رشدی بوده است دشمنان همیشه سعی در ممانعت از تحقق اهداف انقلاب اسلامی داشته و دارند. همانگونه که در دفاع مقدس سربلند بیرون آمدیم، انشالله دیگر نقشه‌های آن‌ها  نیز خنثی خواهد شد.

استاندار خوزستان با اشاره به ابعاد متفاوت دفاع از کشور در برهه فعلی بیان کرد: یکی از این ابعاد، دفاع از مرزها و تمامیت ارضی کشور است و دیگری خنثی‌سازی و مقابله با شیطنت‌ها و اقداماتی است که در درون کشور شکل می‌گیرد که این اقدامات در راستای طراحی‌ها و هم پیمانی با دشمن است تا  از این طریق خدشه‌ای  در نظم و امنیت کشور وارد کنند.

وی با اشاره به نقش و جایگاه ناجا در حفظ امنیت کشور  و مقابله با تهاجم‌ها گفت: در کشور همواره با  عوامل مخل نظم و امنیت جامعه مواجه هستیم  که وظیفه نیروهای سربلند ناجا و دیگر سربازان گمنام است تا دست به دست هم دهند و این امنیت را برقرار  کنند در حقیقت بستر رشد و توسعه جمهوری اسلامی و اهداف آن نظم و انضباطی است که نیروهای نظامی شبانه روز در تحقق اهداف آن هستند.

خلیلیان  یادآور شد: در دهه اخیر دشمن طراحی خود را در تحریم و ضربه اقتصادی متمرکز کرده است. به حول و قوه الهی این ترفند هم برطرف شده و انشالله از آن عبور خواهیم کرد.

وی مسیر حیات و توسعه جامعه را بر نظم و امنیت استوار دانست و افزود: رشد و توسعه نیازمند سرمایه گذاری است  و سرمایه‌‎گذاری به نظم وابسته است امروز شهدای نظم و امنیت، جان خود را فدا کردند که جامعه توسعه پیدا کند.

استاندار خوزستان تاکید کرد: شهدا زنده هستند و زندگی آنها همچنان تداوم دارد، یاد همه شهدا را گرامی می‌داریم و بر خانواده‌‌های آنان سلام و درود می‌فرستیم چراکه  این شهدا از بستر چنین خانواده‌های رشد کرده‌ و تحویل جامعه داده شده‌اند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی