تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

رییس‌جمهور برای معرفی وزرای جدید از ظرفیت اقوام و مذاهب مختلف استفاده کند

نماینده مردم پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای روحانی، معرفی وزرای جدید را یکبار و برای همیشه تدبیر کنید و از ظرفیت اقوام و مذاهب مختلف خصوصا کُردان غیور و اهل تسنن استفاده شایسته کنید.

کد خبر: ۱۱۸۸۳
۱۱:۵۵ - ۱۸ مهر ۱۳۹۷

دیدارنیوز - رسول خضری در نطق میان دستور جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به روز جهانی کودک، گفت: در مهرماه امسال مناسبت‌های بسیار خوبی داشتیم، ولی متاسفانه حادثه جانسوز فوت یک دانش‌آموز به نام "دنیا ویسی" در مدرسه یکی از حوادث دلخراشی بود که قلب هر انسانی را به درد می‌آورد. امیدواریم دولت و مجلس شورای اسلامی با تعامل سازنده، امکانات لازم برای نوسازی و ایمن‌سازی مدارس را در راس کارهایش بگذارد.

وی ادامه داد: همه اشراف داریم که در وضعیت سخت اقتصادی و معیشتی قرار داریم. بیشترین ظرفیت برای دورزدن تحریم‌ها معابر کوله‌بری است. امیدواریم آقای روحانی یکبار هم که شده به حرف مرزنشینان و نمایندگان مردم مرزنشین گوش کنند.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: آقای رییس جمهور به این مهم بپردازد که ما می‌توانیم ظرفیت بارانداز اقتصادی برای واردات کالاهای اساسی و برای واردات مواد اولیه صنایع و معادن را از طریق معابر کوله‌بری در کشور تزریق کنیم.

خضری افزود: ما در حوزه بیمه کوله‌بران به شدت گله‌مندیم. انتظار داریم بیمه کوله‌بران با شدت و حدت ادامه پیدا کند. همچنین امیدواریم ۱۸۰ قلم کالایی که دولت و شورای امنیت کشور تصویب کرده است هرچه سریع‌تر برای اجرا به مرزها ابلاغ شود و بارهایی که در باراندازهایی که در گمرکات مرزی علی‌الخصوص گمرک پیرانشهر وجود دارد، هرچه سریع‌تر ترخیص و به کشور وارد شود.

وی اخذ جایزه صلح نوبل توسط نادیا مراد را جزو افتخارات جهانی دانست و اظهار کرد: تلاش‌های ارزنده این بانوی رنج‌کشیده کُرد در راستای دفاع از حقوق زنان قابل تقدیر است. ما انتظار داریم که تمام دنیا در این راستا به اجماع رسیده و علیه ظلم لشگر داعش به پا خیزد.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس انتخاب دکتر برهم صالح به ریاست جمهوری عراق را تبریک گفت و خطاب به رییس جمهور افزود: آقای روحانی شما برای ترمیم و معرفی وزرای جدید کابینه یکبار و برای همیشه تدبیر کنید و از ظرفیت اقوام و مذاهب مختلف استفاده کنید. همچنین برای انتخاب کُردهای غیور و اهل تسنن اقدام شایسته انجام دهید.

نماینده پیرانشهر در مجلس در پایان خطاب به وزیر نیرو و سایر وزرای دولت با اشاره به تعدادی از مشکلات حوزه انتخابیه خود اظهار کرد: در خصوص حفاظت از محیط زیست به عنوان یکی از سه ابرچالش کشور اقدام جدی انجام دهید.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی