تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

همایش بزرگ داشت حکیم ابوالقاسم فردوسی در گتوند برگزار می‌شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند گفت: برای دومین سال متوالی همایش بزرگ داشت فردوسی در منطقه عقیلی گتوند با حضور شعرا، دوست داران فردوسی و شاهنامه برگزار می‌شود.

کد خبر: ۱۱۸۴۸۹
۲۰:۲۰ - ۲۰ دی ۱۴۰۰

به گزارش دیدار نیوز خوزستان: بهداروندی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند گفت: حکیم ابوالقاسم فردوسی از شعرای پر آوازه کشور است که در احیا و پاسداشت زبان فارسی بسیار تلاش کرد و حاصل این تلاش خلق کتاب شاهنامه است.

وی افزود: این مراسم روز جمعه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۰ ساعت ۹ صبح با حضور خبازی شاهنامه پژوه مطرح خوزستان، هنرمندان، نقالان و شاهنامه خوانان شهرستان‌های شوشتر و گتوند در روستای دشت بزرگ منطقه عقیلی گتوند با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

بهداروندی گفت: به پاس تلاش‌های حکیم ابوالقاسم فردوسی همه ساله در سطح کشور برنامه‌های متنوعی برگزار می‌شود که در شهرستان گتوند نیز دوست داران حکیم فردوسی همایش شاهنامه خوانی را برگزار می‌کنند.

این مقام مسئول گفت: علاوه بر برنامه‌هایی که در سالگرد عروج دکتر قیصر امین پور در گتوند برگزار می‌شود علاقه‌مندان به شاهنامه و فردوسی نیز برنامه‌های متنوعی در شهرستان برگزار می‌کنند که نشان علاقه مندی مردم گتوند به ادبیات فارسی شعر و شاعری است.

برچسب ها: فردوسی شعر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی