تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.

اختصاص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای جبران خسارت سیل در ۴ استان جنوبی کشور

مدیرعامل توانیر از اختصاص و واریز ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار به حساب شرکت‌های توزیع برق برای شبکه‌های آسیب دیده در استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان و فارس خبر داد.

کد خبر: ۱۱۸۰۲۲
۲۱:۴۰ - ۱۵ دی ۱۴۰۰

به گزارش دیدار نیوز خوزستان: آرش کردی گفت: با شروع بارندگی ها، مناطق روستایی زیادی در شهرستان‌های سراوان، دشتیاری و نیکشهر استان سیستان و بلوچستان به دلیل آسیب به شبکه‌های فشار متوسط و ضعیف، بی برق شده بودند که با انجام اقدامات لازم مشکل برطرف شده است.

مدیرعامل توانیر با بیان اینکه در منطقه تنگه کنارک بیشترین آسیب را شاهد بودیم، گفت: هم اکنون بخشی از شبکه برق بازسازی شده و صرفا ۵ روستا از نعمت برق محروم هستند که تا ساعت ۲۱ امشب برق دار خواهند شد.

وی همچنین با اشاره به حضور تیم‌های عملیاتی در منطقه، خاطرنشان کرد: در منطقه منوجان استان کرمان هم ۱۶ روستا بی برق شده بود که طی عملیاتی ۹ روستا برق دار شده و چهار روستا تا ساعاتی دیگر به شبکه متصل خواهند شد.

به گفته کردی، مشکل اصلی در روستا‌ها عدم دسترسی بوده که به محض ایجاد دسترسی محلی، روستا‌ها برق دار خواهند شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی