تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.

شکوه‌فر: سوال نمایندگان در مورد قرارداد ویلموتس جزو اختیارات آنها است

معاون حقوقی و پارلمانی وزارت ورزش اعلام کرد در حوزه وظایف قانونی و کمک کردن به حوزه نظارتی نمایندگان مجلس از هیچ کار و پاسخی دریغ نخواهد کرد.

کد خبر: ۱۱۷۸۶۶
۱۳:۴۷ - ۱۴ دی ۱۴۰۰

شکوه‌فر ویلموتس

دیدارنیوز: معاون حقوقی و پارلمانی وزارت ورزش در خصوص ادغام بودجه وزارت و کمیته و قرارداد ویلموتس صحبت کرد.

بنیامین شکوه‌فر درباره انتخابات کبدی و اینکه تعداد نامزد‌ها کم بود، عنوان کرد: هر کسی که بتواند و این ظرفیت را در خود ببیند وارد انتخابات می‌شود، اما شرایطی هست که براساس آن انتخابات انجام می‌شود. با وجود مطرح شدن مباحث تند انتخابات خوبی بود و دوستی که نتوانست رای لازم را کسب کند انتخابات را پذیرفت. 

معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش درباره تعویق چند انتخابات فدراسیون‌های ورزشی، خاطرنشان کرد: تلاش ما این است به خاطر انتخابات کمیته، انتخابات مجامع را برگزار کنیم فعلا برنامه ما برای اجراست. ما پیش‌بینی نمی‌کنیم اتفاقی بیفتد که مانع از برگزاری انتخابات شود. 

شکوه‌فر در مورد اینکه گفته شده انتخابات تیراندازی به تعویق می‌افتد، گفت: اطلاعی در این مورد ندارم. 

معاون وزیر در پاسخ به این سوال که نمایندگان مجلس در خصوص قرارداد ویلموتس ورود کرده‌اند، وزارت ورزش در این خصوص چه برنامه‌ای دارد، تصریح کرد: نمایندگان ورود دارند و سوالات متعدد در حوزه ورزش دارند که جزو اختیارات آنهاست. ما در حوزه وظایف قانونی و کمک کردن به حوزه نظارتی نمایندگان مجلس از هیچ کار و پاسخی دریغ نمی‌کنیم. موضوع در حوزه‌های نظارتی در حال پیگیری است و موضوعی مرتبط با وزارت ورزش هنوز ابلاغ نشده و در صورت ابلاغ به نقطه اجرا می‌رسانیم. 

شکوه‌فر همچنین در خصوص ادغام بودجه و انتقاد کمیته از این موضوع، خاطرنشان کرد: اتفاق خاصی در مورد بودجه ورزش نیفتاده و سازماندهی بودجه می‌تواند به خانواده ورزش کمک کند و اگر مشکلی باشد با همکاری سازمان برنامه و بودجه و دستگاه‌های نظارتی قابل حل شدن است.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی