تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
در حضور وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران

شركت ملی حفاری ایران و جهاد دانشگاهی تفاهمنامه همكاری امضاء كردند

شرکت ملی حفاری ایران و جهاد دانشگاهی در حضور وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران تفاهمنامه همکاری امضاء و مبادله کردند.

کد خبر: ۱۱۷۶۳۲
۲۰:۳۰ - ۱۱ دی ۱۴۰۰

شركت ملی حفاری ایران و جهاد دانشگاهی تفاهمنامه همكاری امضاء كردند

به گزارش  دیدارنیوز خوزستان به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران این تفاهمنامه در حاشیه نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای جهاد دانشگاهی به امضاء دکتر حمیدرضا گلپایگانی مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران و دکتر حمید رضا طیبی رئیس جهاد دانشگاهی رسید.

تفاهمنامه ملی حفاری و جهاد دانشگاهی در راستای ایجاد تعاملات لازم برای بهره‌مندی حداکثری از ظرفیت‌ها در زمینۀ علم و فناوری و نیز بهره‌گیری از فرصت‌های فناورانه برای پاسخ به نیازهای صنعت نفت در زمینۀ نوسازی و بازسازی دستگاه های حفاری تنظیم و مبادله شده است.

براساس مفاد این سند همکاری جهاد دانشگاهی برای بازسازی و تعمیرات اساسی، تامین و نصب و راه اندازی ماشین آلات ، تجهیزات مورد نیاز را در اختیار داشته و اجرای برنامه های عملیاتی متناظر با آن و همچنین در جهت استاندارد سازی و تامین نیاز های مرتبط با برنامه ریزی خرید تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز دکل های مربوط را برای جبران نواقص ساخت داخل در جهت انجام موضوع تفاهم نامه را به عهده خواهد گرفت.

شرکت ملی حفاری ایران نیز تعیین و تامین برنامه نیازمندی های فنی لازم برای خرید تجهیزات و ماشین آلات دستگاه های حفاری را به عهده دارد و شرکت ملی نفت ایران به عنوان عالی ترین سیاست گذار برنامه ریزی، توسعه و استفاده از دکل های حفاری بدون خدشه وارد شدن به منابع مالی در تامین نیازهای داخلی و تولیدات نفتی خود، نقش حمایتی و پشتیبانی از شرکت ملی حفاری ایران جهت امکان جبران خدمات بازسازی و تعمیرات اساسی را عهده دار خواهد بود.

در  حاشیه امضاء این تفاهمنامه دکتر گلپایگانی مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران اظهار کرد: این شرکت هم‌ اکنون با در اختیار داشتن 73 دستگاه  حفاری خشکی و دریایی، ناوگان گسترده‌ ای از ماشین‌آلات ترابری و پشتیبانی، دستگاه ‌های جانبی حفاری، تجهیزات اسیدکاری، سیمان‌کاری و لوله‌گذاری، بیش از 70 درصد از خدمات مورد نیاز حفاری را برای شرکت‌ های نفتی ایرانی فراهم می‌کند.

وی تصریح کرد: بازسازی، نوسازی و ارتقا کیفی ناوگان عملیاتی شرکت جزو لاینفک کار حفاری است و بر این اساس و با انعقاد این قراداد بیش از سی دستگاه حفاری در مدت پنج سال در مدار بازسازی و نوسازی قرار خواهد گرفت.

دکتر طیبی رئیس جهاد دانشگاهی نیز جهاد دانشگاهی را نهادی عمومی و غیردولتی عنوان کرد که دارای تجربیات ارزشمند در زمینه های مختلف به ویژه پروژه های نفتی خاصه ساخت تجهیزات صنعت نفت و حفاری است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی