تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

افتتاح رسمی پلاسکو به زمان دیگری موکول شد

ساختمان جدید پلاسکو قرار بود در روزهای پایانی آذر به بهره‌‌برداری برسد اما زمان افتتاح رسمی به دلیل عدم تائید ایمنی این ساختمان از سوی سازمان آتش نشانی تهران به زمان دیگری موکول شد.

کد خبر: ۱۱۷۲۰۲
۱۰:۲۷ - ۰۶ دی ۱۴۰۰

افتتاح رسمی پلاسکو به زمان دیگری موکول شد

دیدار نیوز
: سی‌ام دی ماه سال 1395 ساختمان 15 طبقه پلاسکو پس از 54 سال در آتش سوخت و فرو ریخت. پس از این حادثه و در 25 خرداد 97 گودبرداری ساختمان پلاسکو با حضور محمد سعیدی‌کیا، رئیس وقت بنیاد مستضعفان آغاز شد.

بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی پس از وقوع سانحه آتش‌سوزی و تخریب ساختمان پلاسکو با هدف مساعدت به کسبه آسیب‌دیده و فارغ از وظیفه قانونی و با نگاه ملی تصمیم گرفت بنایی، فاخر، ارزشمند و برخوردار از تمامی استاندارد‌های ساختمان و شهرسازی با رعایت ضوابط روز طرح‌های بالادست که پاسخگوی ذینفعان باشد، احداث کند و بر اساس پروانه اخذ شده، احداث بنا در 20 طبقه (5 طبقه زیرزمین و 15 طبقه روی زمین) در دستور کار بنیاد قرار گرفت.

بر همین اساس قرار بود ساختمان جدید پلاسکو در روزهای پایانی آذر ماه امسال به بهره‌‌برداری برسد اما این افتتاح به زمان دیگری موکول شد.

مهدی چمران؛ رئیس شورای شهر تهران درباره چرایی عدم بهره‌برداری از ساختمان جدید پلاسکو  گفت: ساختمان بازسازی شده پلاسکو که در حال تحویل است، هنوز از نظر ایمنی تائید نشده است.

وی تصریح کرد: سازمان آتش نشانی باید این ایمنی را تائید کنند و پیش از تایید نهایی نباید واحدهای تجاری در آن مستقر شوند.

اخیراً جلسه‌ای بین سازمان آتش‌نشانی شهر تهران و بنیاد مستضعفان برگزار شده است و درباره ایمنی ساختمان پلاسکو تصمیماتی اتخاذ شده است.

برچسب ها: پلاسکو جدید
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی