تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
جوادی حصار

اصلاح‌طلبان برنامه مشخصی برای آینده ندارند و منفعلند

محمد صادق جوادی حصار سخنگوی حزب اعتماد ملی تصریح کرده است که اصلاح‌طلبان برنامه مشخصی برای آینده ندارند و این امر انفعال آن‌ها را نشان می‌دهد. او تاکید کرده است که اصلاح‌طلبان تغییر محسوسی نسبت به گذشته نکرده‌اند.

کد خبر: ۱۱۷۰۳۴
۱۰:۲۸ - ۰۴ دی ۱۴۰۰

جوادی حصار انفعال اصلاحات

دیدارنیوز: سخنگوی حزب اعتماد ملی گفت: از برنامه آینده اصلاح‌طلبان در انتخابات ۱۴۰۲ هیچ اطلاعی وجود ندارد و نداشتن برنامه مشخص برای آینده منفعل بودن آن‌ها را روشن می‌کند.

محمدصادق جوادی‌حصار سخنگوی حزب اعتماد ملی، درباره وضعیت اصلاح‌طلبان و همچنین برنامه آن‌ها در انتخابات مجلس دوازدهم در سال ۱۴۰۲ گفت: از برنامه آینده اصلاح‌طلبان هیچ اطلاعی وجود ندارد. تغییر محسوسی نسبت به گذشته نکردند و همچنان دارند فکر می‌کنند که باید چه کاری انجام دهند.

وی درباره دلایل منفعلانه رفتار کردن اصلاح‌طلبان و مشکلاتی که بین احزاب وجود دارد، گفت: نداشتن برنامه روشن میان اصلاح‌طلبان، نتیجه‌اش آن می‌شود که آینده پر از ابهام است و همین که تصمیمی برای آینده نگرفتند، این منفعل بودن را روشن می‌کند. اصلاح‌طلبان برای اینکه به یک نتیجه اثربخش برسند، باید حداقل در دو حوزه درونی و دینی به انسجام برسند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب افزود: در انسجام درونی اول باید دید، در حزب و مجموعه جمعیتی که در تصمیم‌سازی‌ها و تصمیم‌گیری‌ها دخیل است، چه کاری می‌خواهند انجام دهند و در برنامه بعدی، اگر به جمع‌بندی روشنی رسیدند، در تعامل با دیگر احزاب و مولفه‌های تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری در جبهه اصلاحات، به تبادل نظر بپردازند و گفتگو کنند تا به یک هدف و روش مشترک برسند؛ بنابراین انسجام محصول تعامل، گفتگو و تبادل نظر بین حزبی و درون حزبی است و آرزو می‌کنم انسجام بین احزاب شکل بگیرد.

جوادی حصار درباره آینده اصلاح‌طلبان گفت: آینده اصلاح‌طلبان با آینده اصلاح‌طلبی فرق دارد. آینده اصلاح‌طلبی امر محتوم و یک ضرورت انکارناپذیر است که جامعه نیاز به اصلاحات دارد. ولی در آینده اصلاح‌طلبان فعلی اگر خودشان را با نیاز‌های روز، اقتضائات زمانه و امکاناتی که در اختیار دارند منطبق کرده و معقول و مدبرانه رفتار کنند، می‌توانند در مجموعه تصمیم‌سازی‌ها و تصمیم‌گیری‌های اصلاح‌طلبانه بمانند اگر این کار را انجام ندهند، جایگزین‌های بهتری جای آن‌ها را اشغال خواهد کرد.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی