تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
رئیسی در دیدار وزیر امور خارجه عراق:

ایران همواره حامی تشکیل مجلس و دولت قوی در عراق بوده است

رییس جمهوری با ابراز خرسندی از برگزاری آرام و امن انتخابات پارلمانی در عراق، افزود: جمهوری اسلامی ایران همواره حامی تشکیل مجلس و دولت قوی و مقتدر در عراق بوده است.

کد خبر: ۱۱۷۰۰۱
۱۶:۴۵ - ۰۲ دی ۱۴۰۰

ایران همواره حامی تشکیل مجلس و دولت قوی در عراق بوده است

 

دیدارنیوز: به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی ظهر پنجشنبه در دیدار «فواد حسین» وزیر امور خارجه عراق افزود: اعتراض به انتخابات در هر نظام دمکراتیک و مردم سالارانه ممکن است پیش بیاید و مهم این است که هم اعتراضات و هم رسیدگی به آنها در فرآیندهای قانونی انجام شود.
وی با تاکید بر اینکه هر گونه ناامنی در عراق را به مثابه ناامنی در کشور خود می‌دانیم، اظهار داشت: ایجاد ناامنی و تهدید ثبات در عراق قابل قبول نیست و سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران حمایت از ثبات در عراق و اقتدار دولت این کشور است.
رییس جمهوری با اشاره به خروج نیروهای نظامی آمریکایی از این کشور، تصریح کرد: این موفقیت ناشی از مقاومت ملت و مسئولین عراق است وگرنه آمریکایی‌ها هر جا ورود نظامی کرده‌اند، خارج نشده‌اند، مگر در مواردی که با مقاومت ملت‌ها مواجه شده‌اند.
آیت‌الله رئیسی با تشکر از تلاش‌های دولت عراق برای بازگرداندن سفیر کشورمان از یمن گفت: رابطه جمهوری اسلامی ایران و عراق مبتنی بر دوستی و اشتراکات عمیق و گسترده دینی، اعتقادی، فرهنگی و تاریخی بوده و در ابعاد مختلف دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی رابطه‌ای خاص و ویژه است. ارتقای سطح این روابط به نفع دو کشور و منطقه است.
«فواد حسین» وزیر امور خارجه عراق نیز در این دیدار با قدردانی از سیاست جمهوری اسلامی ایران در حمایت قاطع از ثبات و امنیت عراق، گفت: حمایت جمهوری اسلامی ایران از حاکمیت و ثبات سیاسی عراق همواره مورد قدردانی دولت و ملت عراق بوده است.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی