تیتر امروز

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
دستاورد شرکت رهیاب رایانه گستر در پنجمین نمایشگاه حمل‌و‌نقل، لجستیک و صنایع وابسته

رونمایی از تنها سامانه خدمات آنلاین لجستیک بندری

نمایشگاه حمل‌و‌نقل، لجستیک و صنایع وابسته به مدت سه روز در مصلی تهران برگزار می‌شود و محلی است برای نمایش دستاوردهای حوزه حمل و نقل و لجستیک. شرکت‌های ایرانی در این نمایشگاه حضور فعالی دارند.

کد خبر: ۱۱۶۷۲۱
۱۰:۱۳ - ۲۹ آذر ۱۴۰۰

تایدواتر خاورمیانه

دیدارنیوز ـ سرویس اقتصادی: صبح ۲۸ آذر ماه ۱۴۰۰، پنجمین نمایشگاه حمل‌و‌نقل، لجستیک و صنایع وابسته طی مراسمی در مصلی تهران گشایش یافت. در نمایشگاه امسال بیش از ۲۰۰ شرکت دولتی و خصوصی حضور دارند که شرکت‌های بخش خصوصی سهم ۹۰ درصدی دارند و ۴۰ شرکت استارتاپی و ۲۰ شرکت دانش‌بنیان نیز در میان آن‌ها دیده می‌شود.

در نمایشگاه امسال که به صورت بین‌المللی برگزار می‌شود، نمایندگانی از کشور‌های ژاپن، چین، فرانسه، روسیه و سوئد نیز حاضر هستند. این نمایشگاه از ۲۸ آذر ماه تا ۳۰ آذر ماه برقرار خواهد بود.

اهداف مهم برگزاری پنجمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل به این شرح است: بررسی کیفیت محصولات حوزه حمل و نقل، معرفی آخرین دستاوردها، توانمندی‌ها و فناوری‌ها، معرفی محصولات روز دنیا، شناخت نیازها، معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری، معرفی پتانسیل‌ها برای بهبود فضای کسب و کار و آشنایی با کارآفرینی و فرصت‌های شغلی.

آیین گشایش نمایشگاه

کمی بعد از ساعت ۹ صبح و درحالی که تهران از بارش دل‌انگیز باران احساس شادابی می‌کرد، نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل با مارش دسته موزیک نیروی دریایی ارتش و حضور مهندس رستم قاسمی افتتاح شد. وزیر راه، مسکن و شهرسازی پس از بریدن روبان نمایشگاه، سراغ غرفه‌ها و شرکت‌های حاضر در شبستان مصلی رفت در حالی که در محاصره خبرنگاران و همراهان خود قرار داشت.

نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل و لجستیک با استقبال خوبی مواجه شد و سالن بزرگ نمایشگاه از جنب و جوش قابل توجهی برخوردار بود. در این میان غرفه شرکت‌های خدمات دریایی و بندری بیشتر در میانه شبستان قرار داشتند.

تایدواتر خاورمیانه

رونمایی هلدینگ تایدواتر خاور میانه از سامانه آنلاین خدمات لجستیک

در حالی که غرفه‌های مربوط به شرکت‌های دریایی و بندری بیشتر در کنار هم قرار داشتند، غرفه هلدینگ تایدواتر خاور میانه با حضور زیرمجموعه‌های خود از فضا و زیبایی قابل توجه و چشم‌نوازی برخوردار بود. وزیر راه، مسکن و شهرسازی و همراهانش با حضور در غرفه شرکت تایدواتر از سوی مهندس علی داود ترکمان مدیرعامل و دیگر مدیران زیرمجموعه‌های هلدینگ مورد استقبال قرار گرفتند.

اما اتفاق مهم در این میان، رونمایی و پرزنت سامانه خدمات آنلاین لجستیک بندری بود که از سوی شرکت دانش‌بنیان رهیاب رایانه گستر از زیرمجموعه‌های فعال و موفق هلدینگ تایدواتر خاور میانه انجام شد. این سامانه که در حال حاضر اولین و تنها سامانه خدمات آنلاین و غیرحضوری در حوزه خدمات بندری است، در واقع بخشی از طرح جامع سامانه لجستیک بندری محسوب می‌شود.

این سامانه می‌تواند خدمات مناسبی به صاحبان کالا و ترمینال‌های کانتینری به عنوان ذی‌نفعان اصلی ارائه نماید و در راستای تکریم ارباب رجوع طراحی شده است. آقای دکتر ضیاء ظریفی مدیر عامل شرکت رهیاب و خانم مهندس نیلوفر قائم مقامی عضو هیات مدیره و معاون بخش نرم افزار‌های  لجستیکی این شرکت، با ارائه توضیحات فشرده این سامانه را به مهندس رستم قاسمی وزیر راه و مهندس صفائی مدیر کل سازمان بنادر و دریانوردی معرفی کردند و به نوعی در این بخش از مراسم، از این نرم‌افزار رونمایی شد.

رهیاب رایانه گستر

خانم مهندس قائم مقامی درباره این سامانه چنین توضیح داد: «سامانه خدمات آنلاین لجستیک بخشی از طرح جامع لجستیک بندری است که با هدف تکریم ارباب رجوع و به منظور بهبود و ارتقای کیفی خدمات، با ارائه خدمات غیرحضوری به صاحبان کالا طراحی و پیاده سازی شده است.» مهندس قائم‌مقامی در ادامه نیز گفت: «این سامانه موجب کوتاه شدن فرایندها، به حداقل رساندن مصرف کاغذ و سرعت بخشیدن به کار و مهم‌تر از همه کاهش هزینه‌های مرتبط می‌شود و در کلیه بنادر کشور قابل استفاده خواهد بود.» ایشان همچنین اظهار کردند بخش‌های دیگر از طرح جامع لجستیک بندری نیز به تدریج و پس از دریافت تاییدیه نهاد‌ها و ارگان‌های مربوطه مثل سازمان بنادر و دریانوردی رونمایی و راه‌اندازی خواهد شد.

مدیران شرکت تایدواتر خاور میانه در پایان از وزیر و معاونانش خواستار حمایت و پشتیبانی در راستای تولید این سامانه شدند تا به بهترین شکل عملیاتی و اجرایی شود و به هدف خود برسد.

تایدواتر خاورمیانه

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی