تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

افشای جزئیات قرارداد پیشنهادی بارسا به کاوانی

ژائوی هرناندز سرمربی بارسا تردیدی ندارد که برای تقویت خط حمله خود در زمستان باید ادینسون کاوانی را جذب کنند.

کد خبر: ۱۱۶۶۱۰
۱۵:۲۸ - ۲۷ آذر ۱۴۰۰

افشای جزئیات قرارداد پیشنهادی بارسا به کاوانی

دیدارنیوز - ژاوی هرناندز سرمربی بارسا در نشست خبری هفته پیش خود تایید کرد که نگاهی ویژه به نقل و انتقالات زمستانی دارند و هرچند باشگاه با مشکلات اقتصادی زیادی روبرو است، ولی هر کاری که نیاز باشد برای تقویت تیم انجام خواهد شد. او بار‌ها گفته است که بارسا به یک مهاجم نیاز دارد.

خوان لاپورتا رئیس بارسا نیز دو روز پیش در پیامی برای هواداران قول داد که علی رغم مشکلات مالی، در زمستان تیم را تقویت خواهد کرد.

برای این مهم بارسا روی فران تورس از سیتی و ادی کاوانی از یونایتد نظر مثبت دارد. جذب تورس دشواری‌های زیادتری دارد چرا که سیتی تنها او را به شکل قطعی و نه قرضی واگذار خواهد کرد، اما کاوانی که تنها تا پایان فصل قرارداد دارد، با رقمی بسیار کمتر و حتی شاید با گرفتن مجوز فسخ راهی بارسلونا شود.

در همین رابطه امروز اسپورت ادعا کرد که کاوانی پاسخ مثبت خود را به بارسلونا داده و بر سر تمام مفاد قرارداد نیز توافق کرده است. قرارداد ستاره اروگوئه‌ای یک سال و نیمه است و او تا پایان فصل جاری ۳.۵ میلیون یورو دستمزد می‌گیرد، ولی فصل بعد دستمزد او به ۴ میلیون یورو افزایش خواهد یافت. در قرارداد البته بند‌های پاداش نیز در نظر گرفته خواهد شد که در نهایت می‌تواند دریافتی کاوانی را بالاتر ببرد. اکنون باید دید واکنش منچستریونایتد به درخواست انتقال کاوانی چه خواهد بود.

منبع: ورزش 3
برچسب ها: بارسلونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی