تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

اعتراض مرسدس به فرمول یک جایزه بزرگ ابوظبی رد شد

فدراسیون بین‌المللی اتومبیلرانی (FIA) اعتراض مرسدس بنز به نتایج آخرین مسابقه مسابقات جهانی فرمول یک در گرندپری ابوظبی رد کرد.

کد خبر: ۱۱۶۲۳۱
۱۰:۱۱ - ۲۲ آذر ۱۴۰۰

اعتراض مرسدس به فرمول یک جایزه بزرگ ابوظبی رد شد

دیدارنیوز - در روز پایانی فصل ۲۰۲۱ رالی ابوظبی مکس ورستاپن هلندی در رقابت با لویس همیلتون راننده سرشناس بریتانیایی و قهرمان ۷ دوره جهان موفق‌تر عمل کرد و برای نخستین‌بار عنوان قهرمانی جهان را به دست آورد.

فدراسیون بین المللی اتومبیلرانی (FIA) اعتراض مرسدس بنز به نتایج آخرین مسابقه مسابقات جهانی فرمول ۱ در گرندپری ابوظبی رد کرد.

علیرغم درخواست مرسدس برای تغییر رده بندی نهایی با توجه به موقعیت‌های شرکت کنندگان در دور ماقبل آخر، این اعتراض رد شد و نتایج نهایی مورد تایید قرار گرفت.

در حالی که ۵ دور به پایان مسابقه باقی مانده بود و همیلتون بیش از ۱۲ ثانیه از ورستاپن جلوتر بود، ناگهان نیکولاس لطیفی از تیم ویلیامز با کنار پیست برخورد کرد و موجب شد پرچم زرد به نمایش درآمد. خودرو سیفتی کار (safety car) تا یک دور به پایان مسابقه در پیست بود و زمانی که کنار رفت، ورستاپن با لاستیک‌های نرمی که به تازگی تعویض کرده بود توانست همیلتون را مغلوب کند.

پس از مسابقه، مرسدس به نتایج اعتراض کرد. این تیم معتقد بود که نتیجه مسابقه را باید در دور ماقبل آخر حساب کرد. همچنین «مرسدس» نسبت به تلاش برای سبقت گرفتن از خودروی همیلتون توسط ورستاپن در حالی که در خودروی ایمنی جاده بود، اعتراض کرد. این اعتراض اوایل یکشنبه رد شد.

قبل از شروع آخرین مرحله بیست و دوم، ورشتاپن و همیلتون هر کدام ۳۶۹.۵ امتیاز داشتند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: فرمول یک
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی