تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان عنوان کرد؛

ایجاد کرسی‌های آزاداندیشی برای دانشجویان و اساتید در دانشگاه‌های آزاد خوزستان /درآمد‌های غیر شهریه‌ای و ارتباط با شرکت‌های دانش بنیان

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان بر ایجاد یک فضا و کرسی‌های آزاد اندیشی برای شنیده شدن سوالات و مشکلات دانشجویان و اساتید تاکید کرد و گفت: فعالیت‌های درآمدی غیر شهریه‌ای و ارتباط با شرکت‌های دانش بنیان نیز در دستور کار دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان است.

کد خبر: ۱۱۶۲۱۸
۲۱:۴۳ - ۲۱ آذر ۱۴۰۰

ایجاد کرسی‌های آزاداندیشی برای دانشجویان و اساتید در دانشگاه‌های آزاد خوزستان /درآمد‌های غیر شهریه‌ای و ارتباط با شرکت‌های دانش بنیان

 دیدارنیوز خوزستان:علی افروس در خصوص برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان در گفت‌و‌گو با دیدار نیوز اظهار کرد: دانشگاه آزاد استان دارای ظرفیت‌های مهمی بوده که قصد داریم اقدامات و برنامه های خوبی را برای پویایی دانشگاه انجام دهیم.

وی با بیان اینکه فعالیت کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه آزاد یکی از موضوعاتی است که دنبال خواهیم کرد، افزود: بنا به درخواست خسرو پناه معاونت علوم انسانی دانشگاه آزاد که در روز تودیع و معارفه بر ایجاد کرسی های آزاد اندیشی برای دانشجویان واساتید تاکید داشتند قصد داریم باب گفتگو را در دانشگاه‌ها و بنا به فرمایش مقام معظم رهبری بین دانشجویان برگزار کنیم.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان گفت: در روز دانشجو میزبان دانشجویان بوده و اعلام کردین هرگونه سوالی دارید، بپرسید تا مشکلات دانشجویان شنیده و بر اساس اولویت بندی آن‌ها را برطرف کنیم.

وی ادامه داد: برنامه داریم تا فضایی را در دانشگاه آزاد ایجاد کنیم که دانشجو راحت نقدهای خود را اعلام کند و یکی از این برنامه ها کرسی‌های آزاد اندیشی دانشجویان و اساتید است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان بیان کرد: در تلاشیم هرچند ماه یکبار این کرسی‌ها در دانشگاه و به صورت نشست و مناظره برگزار شود تا فرصتی در اختیار دانشجویان قرار بگیرد تا نظرات خود را راحت و آزادانه بیان کنند.

وی اضافه کرد: در حوزه اساتید دانشگاه آزاد نیز کرسی‌های نظریه پردازی برگزار و شرایطی را فراهم می‌کنیم تا نقطه نظرات اساتید نیز شنیده شود.

افروس تصریح کرد: در بحث منابع مالی و در آمدها ۲ راهکار صرفه جویی نه به معنای حذف هزینه ها بلکه به معنای بهینه سازی و استفاده درست از منابع هزینه‌ای وجود دارد. همچنین بحث تعدیل نیرو در دستور کار است اما این تعدیل به معنای مازاد بودن اساتید نیست بلکه می‌خواهیم شاخص‌ها و قوانین منابع انسانی در دانشگاه آزاد رعایت شود.

وی عنوان کرد: ما در دانشگاه آزاد منابع مختلفی داریم که باید این منابع را مدیریت کرده تا بتوانیم چالش های مالی را در دانشگاه آزاد کنترل کنیم؛ همچنین طلب های دانشگاه آزاد از سازمان‌ها و نهادها را به صورت جدی پیگیری خواهیم کرد تا ارزش مادی این منابع کاهش پیدا نکند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان گفت: فعالیت درآمدی غیر شهریه‌ای نیز در دستور کار است و با توجه به تجربه ای که در دانشگاه دزفول  داشته‌ام نگاهم در مدریت دانشگاه آزاد برگزاری جلسات با شرکت های دانش بنیان بوده و از ظرفیت لازم برای قرارداد با شرکت های دانش بنیان استفاده  می شود و امیدوارم اقدامات مناسبی از سوی دو طرف انجام شود.

وی تصریح کرد: دانشگاه آزاد استان دارای ۱۸ واحد دانشگاهی و ۶۶ هزار دانشجو بوده و حدود یک هزار و ۴۶۰ و استاد هیات علمی و ۲ هزار و ۳۰۰ کارمند در دانشگاه آزاد است.

گفتنی است،علی افروس دکتری مهندسی آب و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد دزفول بودند که هفته پیش به عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد استان معرفی شده و؛رئیس سابق دانشگاه آزادحجت‌الاسلام فرج‌اله براتی بود که با حکم  محمد مهدی تهرانچی معین استان‌های خوزستان و ایلام شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی