تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

طارمی؛ برای خلق معجزه لازمت داشتیم!

خوش برگشتی به خانه‌ات، خانه‌ای ایمن‌تر از هر خانه‌ای با پیراهنی خوشرنگ‌تر از هر پیراهنی.

کد خبر: ۱۱۶۱۹۹
۱۷:۳۰ - ۲۱ آذر ۱۴۰۰

طارمی؛ برای خلق معجزه لازمت داشتیم!

دیدارنیوز - برطرف شدن سوتفاهمات بین مهدی طارمی و سرمربی تیم ملی خبری خوب برای تیم ملی است. حالا نه تیم ملی از مهاجم قابلش محروم می‌شود و نه مهدی طارمی از پیراهنی که بیشترین اعتبار را به شخصیتش داده.

مهاجمی که این روز‌ها تیزی تیغ تند انتقاد را به خاطر عدم توفیق در گلزنی با پورتو به خوبی حس کرده، چه بسا با بازگشت به خانه به جایی که فراتر از هر اصل و نظم حرفه‌ای، خانه‌ای امن برای اوست بتواند دوباره در مسیر گلزنی قرار گیرد. نمی‌توان انکار کرد که دوری از تیم ملی بر روحیه پسر احساساتی و جنوبی تیم ملی تاثیر گذاشته و حتی می‌توان گفت که همین دوری چه بسا تمرکز را تا حدودی از او گرفته که نتیجه‌اش دور شدن از فرم مطلوب اخیرش بوده. حتی اگر خود متوجهش نشده باشد.

پسری که در دل فوتبال حرفه‌ای اروپا، بدرفتاری مربی‌اش را در کنار زمین دید و توصیفات نه چندان مناسب او را به جان خرید حالا فهمیده است که محبت در خانه است و بس و چه خانه‌ای خانه‌تر از «تیم ملی» و چه حریمی امن‌تر از تیم ملی که در آن اگرچه با یک تنبیه ساده، قوانین و اصول پوشیدن پیراهنش به او یادآوری شد، اما برای او مسجل شد که در این خانه، عشق و علاقه مقدم بر همه‌ی اصول است و طارمی هم نشان داده که پسر با عشقی است!

حالا مهدی طارمی بهتر از هر زمانی باید فهمیده باشد که معتبرتر از پیراهن تیم ملی ایران، پیراهنی را پیدا نمی‌کند. پیراهنی که علی دایی را برای ساده‌ترین بازی‌هایش نیز از دل اروپا به ایران می‌کشاند. ماجرایی که او در آن قدم گذاشت اگرچه پس از مدت‌ها دوباره او را لبه‌ی حاشیه کشاند، اما با درایتی دو طرفه ختم به خیر شد تا دوباره پیراهن شماره ۹ تیم ملی را بر تن کسی ببینیم که بیش از هر کسی در فوتبال ایران لیافت پوشیدنش را دارد.

این بار نیز انتظار می‌رود که طارمی همچون گذشته که به طرق معجزه‌آسایی از تندباد حوادث و حواشی نه تنها جان به در می‌برد بلکه پلی به سوی پیشرفت می‌زد، بازگشتش به تیم ملی را با یک جهش دیگر در مسیر حرفه‌ای خود پیوند بزند. آنچه می‌توان منتظرش ماند گلزنی‌ها و درخشش بیشتر طارمی در پیراهن تیم ملی و باشگاهش است. او این را به ما نشان داده که پس از هر سر و صدایی، باید منتظر بمباران خبر‌های خوب از سویش باشیم. پس به انتظار می‌نشینیم و تمام انرژی‌های بد را از ستاره‌ی فوتبال‌مان دور می‌کنیم تا برای‌مان در قطر کار ناتمامش در جام جهانی قبل را تمام کند. همان‌طور که پس از هر چند بار موقعیت‌سوزی‌اش باز امید اول برای گلزنی او بوده و باز به انتظار گل کردن سخت‌ترین توپ‌ها و موقعیت‌ها از سوی او بوده‌ایم. پسری که اگر قرار باشد معجزه‌ای در قطر رخ دهد، حضورش برای خلق معجزه لازم است که او با خود «آن» و «انرژی»‌ای دارد که نظیرش را نمی‌توان در هیچ ستاره‌ای در این فوتبال ایران پیدا کرد.

منبع: ورزش 3
برچسب ها: مهدی طارمی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
هموطن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
0
0
احسنت به شما نویسنده این متن! چه زیبا و بجا نوشتی. بعد از مدتها یه متن زیبا و حاوی انرژی مثبت و خبر خوش کام ملت را شیرین کرد ان شالله این خبر خوش شروع خبرهای خوش پیروزیهای تیم ملی ایران در تمام مسابقات پیش رویش باشه
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی