تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

حضور طارمی در لیست همزمان با بازگشت اسکوچیچ به ایران

سرپرست تیم ملی می گوید که مهدی طارمی در اردوی تیم ملی حضور خواهد داشت.

کد خبر: ۱۱۷۳۳۵
۱۲:۵۲ - ۰۷ دی ۱۴۰۰

حضور حضور طارمی در لیست همزمان با بازگشت اسکوچیچ به ایران

دیدارنیوز:سرپرست تیم ملی در حاشیه برگزاری مراسم نمادین امروز در مرکز ملی فوتبال با خبرنگاران گفتگویی را انجام داد و با اظهار نظر درباره مسائل مختلف خبرساز شد.

خورشیدی با اشاره به بازگشت طارمی اعلام کرد که اسکوچیچ هفته آینده به ایران برمی‌گردد تا فهرست مورد نظر خود برای اردوی بهمن ماه تیم ملی را اعلام کند.

خورشیدی در ابتدای صحبت هایش درباره آخرین وضعیت تیم ملی اظهار داشت: سوم بهمن شروع اردو است و بازیکنان داخلی در اردو حضور پیدا می‌کنند و از چهارم بهمن هم که فیفادی شروع می‌شود بازیکنان لژیونر ما ملحق می‌شوند و آماده می‌شویم تا ۷ بهمن اولین بازی را مقابل عراق برگزار کنیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا مهدی طارمی در اردوی بعد حضور دارد یا خیر، عنوان کرد: بله؛ انشاالله مساله حل شده و شاهد حضور مهدی طارمی در اردو خواهیم بود.

سرپرست تیم ملی درباره مصدومیت لژیونرها توضیح داد: گروه پزشکی ما هر هفته راجع به مصدومیت بازیکنان را رصد و چک می‌کند. هم با خود بازیکنان در ارتباط هستند و هم با گروه پزشکی تیم ها در ارتباط هستند. همه اینها ثبت می‌شود و پیگیر هستند. امیدوار هستیم برای شروع اردو مصدومی نداشته باشیم و بتوانیم تمام نفرات را در اختیار سرمربی داشته باشیم.

خورشیدی در خصوص حواشی که پیرامون مهدی مهدوی‌کیا برای شرکت در بازی تیم منتخب جهان و منتخب بازیکنان عرب، بیان کرد: من در مقامی نیستم که در رابطه با آقای مهدوی‌کیا صحبت کنم. حوزه کاری من تیم ملی فوتبال بزرگسالان است ولی چیزی که من از بحث آقا مهدی می‌دانم این است که بچه مسلمان و مذهبی و هیئتی است و همه این مسائل را می‌دانند. شاید سوءتفاهم بوده اما همه ما که مهدی را می‌شناسیم، می‌دانیم که مهدی حداقل از نظر تدین از خود من خیلی جلوتر است و اینها احتمال می‌تواند سوءتفاهم باشد وگرنه مهدی بچه ایران است و اصلا چنین مسائلی در قاموس مهدی نمی‌گنجد که چنین حرف هایی درباره او بزنند. بهرحال ما امید داریم که کمی دید اهالی رسانه و مردم نسبت به این مسئله واقع بینانه تر شود. شاید اشتباهاتی هم صورت گرفته باشد اما قطعا عمد نیست و مهدی جزو کسانی است که مثل همه ما ایرانی ها و مردم جهان در رابطه با رژیم اشغالگر موضع دارد. حتی می‌بینیم فوتبالیست های مطرح در دنیا که اصلا ایرانی نیستند، اروپایی ها و فوتبالیست هایی که از ملیت های مختلف در اروپا بازی می‌کنند کار اسراییل را محکوم می‌کنند که کودک کشی و ... است. 

وی افزود: قطعا مهدی مهدوی‌کیا هم فرزند ایران است و شخصی وجود ندارد که خودش را ایرانی بداند و موافق این عملکرد باشد. باید دیدمان را عوض کنیم و قطعا باز هم تکرار می‌کنم مهدی مهدوی‌کیا هم جزو مفاخر این فوتبال است که شاید تکرار نشدنی باشد و سالها طول بکشد تا کسی مثل مهدی مهدوی‌کیا دوباره به فوتبال ما بیاید، از نظر اخلاقی و بحث های ارزشی می‌دانیم که مهدی در چه سطحی قرار دارد.

سرپرست تیم ملی در واکنش به تحویل پاسپورت علی علیپور به تیم ملی برای حضور در اردوی آینده گفت: اطلاعی ندارم. ما از اساس لیستی که آقای اسکوچیچ به ما می‌دهند، نامه ریلیز به باشگاه های بازیکنان می‌زنیم و آنها را دعوت می‌کنیم. الان هنوز آقای اسکوچیچ به ایران نیامده‌اند و هفته آینده می‌آیند. باید ایشان لیست را به ما بدهند و ما ببینیم آقای علی علیپور هست یا خیر‌. من هم مثل شما بی اطلاع هستم و اولین بار است می‌شنوم. امیدواریم هر کسی حقش است دعوت شود و قطعا هم همینطور است.

خورشیدی با تاکید بر حل شدن مشکل البسه تیم ملی برای اردوهای بعدی، در این خصوص توضیح داد: با رایزنی های آقای عزیزی خادم که با تولیدی مجید و آقای ساعدی فر داشتند، مشکلات حل شده و تیم ملی از این لحاظ دغدغه ای ندارد. 

او در پایان در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی از این به بعد با لباس مجید در میادین حضور پیدا خواهد کرد، اظهار داشت: قرار است که برای چهار بازی اینطور باشد. واقعا آقای ساعدی فر به تیم کمک کردند و حاضر شدند در این شرایط کمک کنند. این چیزی است که از هر ایرانی انتظار می‌رود. آقای ساعدی فر هم در سال های گذشته همیشه حسن نیت خودش را ثابت کرده و اینجا هم آقای عزیزی خادم با ایشان صحبت کردند و از او خواستند که به تیم کمک کنند.

او همچنین به ماجرای مهدی مهدوی‌کیا نیز اشاره کرد و آن را سوءتفاهم خواند و با اعلام حمایت از مهدوی‌کیا، او را «فرزند» ایران دانست.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی