تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
كارنامه پژوهش و فناوری مناطق نفتخیز جنوب در سالی كه گذشت؛

۱۸ پروژه پژوهشی با مراكز علمی و تحقیقاتی امضاء شد

اداره پژوهش و فناوری شركت ملی مناطق نفتخیز جنوب طی یكسال گذشته ۱۸ پروژه پژوهشی با مراكز علمی و تحقیقاتی امضاء كرده است.

کد خبر: ۱۱۶۱۷۲
۱۱:۵۶ - ۲۱ آذر ۱۴۰۰

۱۸ پروژه پژوهشی با مراكز علمی و تحقیقاتی امضاء شد

به گزارش دیدارنیوز خوزستان: به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نفتخیز، از مجموع پروژه‌های جدید، ۶ پروژه با مراكز علمی و پژوهشی استان خوزستان امضاء شده است.

با احتساب پروژه‌های گذشته، هم اكنون ۳۷  پروژه پژوهشی در بخش‌های مختلف از قبیل حفاری، زمین‌شناسی، فراورش نفت و گاز، مهندسی بهره‌برداری و سایر بخش‌های دیگر در حال انجام است.

در بخش تحصیلات تكمیلی نیز طی یكسال گذشته ۳۸ پروژه جدید با دانشگاه‌های سراسر كشور منعقد شد كه ۱۴ پروژه آن متعلق به دانشگاه‌های استان خوزستان است.

همچنین در بخش تحصیلات تكمیلی از ابتدای فعالیت اداره پژوهش و فناوری تاكنون تعداد ۹۴۸ پروژه در مقطع كارشناسی ارشد و دكتری خاتمه یافته كه از این میان ۷۳ پروژه در مقطع دكتری و ۸۷۵ پروژه در مقطع كارشناسی ارشد می‌باشد.
اداره پژوهش و فناوری شركت ملی مناطق نفتخیز جنوب با ساختار فعلی از سال ۱۳۷۹ پایه گذاری شده و از آن زمان تاكنون ۱۵۳ پروژه تحقیقاتی خاتمه یافته است.
این اداره برای راهبری پروژه‌های پژوهشی در زمینه‌های مختلف، تعداد ۱۵ گروه تخصصی، ۶۵ حوزه تخصصی، ۲۱۲ نفر عضو گروه تخصصی و ۶۰  نفر ناظر پژوهشی را در اختیار دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی