تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

جن ساکی: بایدن دستورات لازم برای بعد از شکست مذاکرات با ایران را داده است

جن ساکی، سخنگوی کاخ سفید با اشاره مذاکرات هسته‌ای ایران گفت که جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا دستور داده تا «زمینه‌چینی لازم» در صورت شکست تلاش‌های دیپلماتیک انجام شود.

کد خبر: ۱۱۶۰۶۴
۱۲:۰۴ - ۱۹ آذر ۱۴۰۰

جن ساکی: بایدن دستورات لازم برای بعد از شکست مذاکرات با ایران را داده است

 

دیدارنیوز: وی در سخنان خود گفت که با توجه به «پیشرفت مداوم» برنامه هسته‌ای ایران، رئیس جمهوری از تیم خود خواسته است تا تدابیر لازم را در صورت شکست گفتگو‌ها اتخاذ کند.
سخنگوی کاخ سفید، وضع تحریم‌های بیشتر علیه ایران را از جمله اقداماتی دانست که آمریکا در صورت شکست مذاکرات انجام خواهد داد.
وی با این حال گفت که ما یک مسیر دیپلماتیک را پیشنهاد کرده‌ایم و این مسیر همچنان باز است.

مذاکرات برای احیای برجام که دور هفتم آن جمعه گذشته پس از پیشنهاد‌های جدید ایران متوقف شده بود، امروز، پنجشنبه از سر گرفته شد. کشور‌های حاضر در مذاکرات قرار بود موارد پیشنهادی ایران را با پایتخت‌های خود درمیان بگذارند. فرانسه و آلمان با مخالفت با پیشنهاد‌های ایران، آن را غیرقابل قبول توصیف کردند.
ایران در ماه‌های اخیر برنامه هسته‌ای خود را به‌طور قابل توجهی افزایش داده و دسترسی بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را محدود کرده است.
ایران: در وین هستیم تا به یک توافق خوب برسیم
همزمان با از سرگیری دوباره مذاکرات حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه ایران امشب در صفحه اینستاگرام خود نوشت که «ما همه در وین هستیم تا مذاکره کنیم و به یک توافق خوب برسیم.»
وی تاکید کرد که طرف‌های غربی باید بدانند که در هشت سال گذشته «به اندازه کافی حرف زده شده و وعده بی‌عمل داده‌اند. وی افزود که امروز وقت عمل و ما برای رسیدن به توافقی جدی و خوب تلاش می‌کنیم.»
وی در عین حال تصریح کرد: تردید داریم که آیا طرف غربی اصولا آماده رفع تحریم‌ها است یا اینکه صرفا به دنبال رفع یکطرفه نگرانی‌های خود است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی