تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...

تعامل ، همدلی و هم افزایی مطلوبی بین دادگستری و سایر دستگاه ها در خوزستان وجود دارد

رئیس کل دادگستری استان خوزستان گفت: به منظور پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی تعامل، همکاری و هم افزایی مطلوبی بین دستگاه قضایی استان با سایر دستگاه ها در خوزستان وجود دارد که در سایه این تعاملات اقدامات بسیار خوبی در استان انجام شده است.

کد خبر: ۱۱۵۹۰۹
۱۸:۳۵ - ۱۶ آذر ۱۴۰۰

تعامل ، همدلی و هم افزایی مطلوبی بین دادگستری و سایر دستگاه ها در خوزستان وجود دارد

 

دیدارنیوز خوزستان:حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی رئیس کل دادگستری خوزستان در نشست شورای قضایی استان که با حضور استاندار ، فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) ، نیروی انتظامی و تعدادی از مسئولان اجرایی، امنیتی و انتظامی خوزستان برگزار شد ، گفت: خوزستان بعد از تهران یکی از مهمترین استانی در کشور است که دارای ویژگی های خاصی می باشد ، همین ویژگی ها عاملی گردیده تا استان خوزستان متمایز از سایر استان ها دیده شود و خوشبختانه از لحاظ انسجام، تعامل و عملکرد مشترک بین دستگاه قضایی و سایر دستگاه ها در استان در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و رفع مشکلات مردم اقدامات بسیار خوبی صورت بگیرد.

وی افزود: در کنار بیان مشکلات باید کارها و خدمات بسیار خوبی که در جهت پیشرفت و تحول  استان در حال انجام می باشد به مردم اطلاع رسانی شوند.
     
حجت الاسلام و المسلمین مرادی با اشاره به سفر رئیس قوه قضائیه به خوزستان اظهار داشت: رئیس قوه قضائیه و معاونین ایشان در این سفر از نزدیک در جریان مشکلات و موانع قضایی و سایر مشکلات دیگر خوزستان قرار گرفتند و در جلسات متعددی که برگزار شد بر تسریع در رفع این موانع و مشکلات تاکید و تصمیمات خوبی و گره گشایی اتخاذ گردید.

رئیس کل دادگستری خوزستان در ادامه عنوان کرد: رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم، بررسی کمبودهای واحدهای قضایی و سازمان‌های تابعه دستگاه قضا و تصویب اعتبارات لازم برای رفع این کمبودها در جهت دسترسی آسان مردم به عدالت، از مهم‌ترین اهداف سفر استانی رییس قوه قضاییه به خوزستان بود، که یکی از سفرهای پر خیر و برکتی است که دستاوردها ،آثار بسیار ارزشمند و مؤثری داشت.

وی در ادامه از استاندار ، دستگاه اجرایی ، انتظامی و امنیتی استان در برگزاری هر چه بهتر سفر رئیس قوه قضاییه به خوزستان که با دادگستری استان همکاری  داشتند تقدیر و تشکر کرد.

صادق خلیلیان استاندار خوزستان در این نشست نیز ، قوه قضائیه را یکی از ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: قوه قضائیه در استمرار و تداوم نظام نقش بسزایی دارد و از جایگاه خطیری در ایجاد امنیت ، آسایش و اجرای صحیح قوانین در ابعاد مختلف برخودار می باشد.

وی افزود: دستگاه های اجرایی و حاکمیتی در چارچوب حکمرانی واحدی قرار دارند و انجام و عمل به وظایف بصورت هماهنگ منجر به تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی می شود.

استاندار خوزستان خاطر نشان کرد: از نمونه های دستاورد سفر رئیس قوه قضاییه به خوزستان بحث تسریع و تعیین تکلیف اموال تملیکی بوده است که همین توجه به این موضوع باعث شد که سایر ابعاد قضیه خود را نشان و مورد توجه قرار بگیرد.

وی دیگر دستاورد این سفر را حل و فصل پرونده نزاع  بین ۲ طایفه در روستای پتک جلالی پس از ۷ سال درگیری دانست و بیان داشت: با دستور رئیس قوه قضائیه و پیگیری معاون ایشان و برگزاری جلسه با بزرگان این ۲ طایفه ، خوشبختانه زمینه صلح و سازش فی مابین این ۲ طایفه فراهم و این موضوع با توافقاتی حل و فصل شد.

در پایان این نشست از سوی رئیس دادگستری خوزستان به پاس همکاری و مساعدت استاندار ، دستگاه های اجرایی ، انتظامی و امنیتی استان در برگزاری هر چه بهتر سفر حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای رئیس قوه قضائیه به خوزستان با اهداء لوح سپاسی از آنان تقدیر بعمل آمد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی