تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

پای "اصغر فرهادی" دوباره به اسکار باز شد

اسامی فیلم‌هایی را که برای رقابت در بخش بین‌المللی اسکار ۲۰۲۲ پذیرفته شده‌اند، اعلام شد و «قهرمان» نماینده ایران واجد شرایط شد.

کد خبر: ۱۱۵۹۰۰
۱۶:۰۵ - ۱۶ آذر ۱۴۰۰

 

پای

 

دیدارنیوز: آکادمی علوم و هنر‌های تصویری متحرک، فهرست فیلم‌های واجد شرایط برای حضور در رقابت نود و چهارمین دوره اسکار را در بخش‌های فیلم بین‌المللی، انیمیشن بلند و مستند بلند اعلام کرد.

در این فهرست، در بخش انیمیشن بلند، ۲۶ فیلم، در بخش فیلم مستند بلند، ۱۳۸ فیلم و در بخش بین‌المللی، ۹۳ فیلم واجد شرایط تشخیص داده شده‌اند. «قهرمان» اصغر فرهادی نماینده ایران نیز در این فهرست جای دارد.

در بخش بین‌المللی برخی از رقبای «قهرمان» عبارتند از «آزادی بزرگ» از اتریش، «جزیره درون» از آذربایجان، «صخره نوردها» از چین، «تیتان» از فرانسه، «دست خدا» از ایتالیا، «ماشین مرا بران» از ژاپن، «بدترین آدم دنیا» از نروژ، «رییس خوب» از اسپانیا و «فرار» از دانمارک.

فهرست اولیه نامزد‌های بهترین مستند و بهترین فیلم بین‌المللی ۲۱ دسامبر ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد.

نامزد‌های اسکار نود و چهارم ۸ فوریه ۲۰۲۲ معرفی و مراسم اهدای جوایز اسکار ۲۷ مارس ۲۰۲۲ در دالبی تیاتر هالیوود برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی