تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

تیم جدید مذاکرات هسته‌ای متشکل از نیرو‌های انقلابی و باتجربه هستند

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: بنده به تیمی که به مذاکرات هسته‌ای اعزام می‌شوند امیدواری زیادی دارم چرا که متشکل از نیرو‌های خلاق، معتقد به مبانی انقلاب اسلامی و پایبند به اصول انقلاب اسلامی، اهل تجربه و سابقه و... هستند.

کد خبر: ۱۱۵۲۸۰
۱۰:۰۱ - ۰۸ آذر ۱۴۰۰

تیم جدید مذاکرات هسته‌ای متشکل از نیرو‌های انقلابی و باتجربه هستند

دیدارنیوز - ابراهیم عزیزی در خصوص تیم جدید مذاکرات هسته‌ای و گام جدی این تیم برای حضور در مذاکرات برای دفاع از حقوق مردم ایران اظهار داشت:یقینا تیم مذاکره کننده تلاش حداکثری برای صیانت از حقوق ملت ایران خواهد کرد و فقط توافقی را مورد تایید قرار می‌دهد که به نفع جمهوری اسلامی ایران باشد و توافق بد جزو اهدافش نیست.

وی ادامه داد: نباید از یاد برد که طرف مقابل مذاکرات هسته‌ای یعنی اروپایی‌ها به دلیل وابستگی سیاست‌هایشان به نظام سلطه مورد اعتماد نیستند و باید مذاکرات برجام به طور دقیق صورت بگیرد.

عزیزی افزود: تیم جدید مذاکرات هسته‌ای با یک رویکرد جدید عازم وین می‌شوند تا مذاکرات برجامی را با روش جدیدی ادامه دهند و قطعا این تیم بر مبنای منافع ملی و راهبرد‌ها و چهارچوب‌های مشخص کشور در این مذاکرات حضور پیدا می‌کند.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطر نشان کرد: تیم جدید مذاکره کننده هسته‌ای ایران به دلیل برخوردار بودن از روحیه انقلابی، هیچ گونه باج خواهی را نخواهد پذیرفت و در تلاش است که با اخذ ضمانت‌های اجرایی در خصوص لغو تحریم‌ها و همچنین راستی آزمایی، در راستای احقاق حقوق ملت گام بردارد و در این مذاکرات، با عزت و اقتدار ورود پیدا کنند.

وی در پایان تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی با تصویب قانون لغو تحریم‌ها و صیانت از حقوق ملت ایران، برای تیم مذاکرات هسته‌ای و دستگاه دپیلماسی تولید اقتدار و قدرت کرده است و آن‌ها با دستان پر به میدان مذاکرات می‌روند و باید تلاش کنند که از این فرصت پیش آمده، بیشترین بهره برداری را برای مردم ایران داشته باشند.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی