تیتر امروز

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.

برنامه مشابه بارسلونا برای حفظ یک ستاره دیگر

مدیران باشگاه بارسلونا قصد دارند تغیراتی در قرارداد گاوی، هافبک جوان و آینده دار خود ایجاد کنند.

کد خبر: ۱۱۴۴۱۵
۱۳:۱۵ - ۲۵ آبان ۱۴۰۰

برنامه مشابه بارسلونا برای حفظ یک ستاره دیگر

دیدارنیوز - شرایط مالی در باشگاه بارسلونا چندان مساعد نیست و مدیران این تیم به دنبال بازسازی این تیم با تکیه بر پرورش استعداد‌های جوان و استفاده از بازیکنان پرورش یافته در آکادمی لاماسیا هستند. در هفته‌های اخیر شاهد تمدید قرارداد بارسلونا با بازیکنان جوان و ارزشمندی مانند آنسو فاتی و پدری بوده ایم و نشریه اسپورت مدعی شد این اتفاق به زودی در مورد گاوی، هافبک جوان کاتالان‌ها نیز رخ خواهد داد.

گاوی اولین قرارداد حرفه‌ای خود در سن ۱۶ سالگی امضا کرد و حالا قرارداد این هافبک جوان و آینده دار در سال ۲۰۲۳ با بارسلونا به اتمام خواهد رسید. مدیران بلوگرانا قصد دارند بند‌هایی مشابه آنچه در تمدید قرارداد آنسو فاتی و پدری گنجانده شده را در قرارداد گاوی نیز درج کرده و با قرار دادن بند آزادسازیی یک میلیارد یورویی، قرارداد گاوی را برای مدت پنج سال و تا سال ۲۰۲۶ تمدید کنند.

بارسلونا به خوبی می‌داند که تیم‌های بزرگ اروپایی از شرایط مالی نه چندان خوب این تیم آگاهی داشته و می‌توانند ستاره‌های جوان بارسلونا را در سال‌های پیش رو اغوا کنند. ژاوی، سرمربی جدید بلوگرانا نیز نگاه مثبتی به گاوی داشته و این هافبک ملی پوش احتمالا در سال‌های پیش رو یکی از ارکان مهم بارسلونا لقب خواهد گرفت.

منبع: ورزش 3
برچسب ها: بارسلونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی