تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

ژاوی این ستاره مسلمان را برای تیمش می‌خواهد

ژاوی سرمربی بارسلونا به دنبال احیای تیمش است و حالا او به مدیران بارسلونا اعلام کرده است مهاجم ملی پوش و مسلمان لیورپول را می‌خواهد.

کد خبر: ۱۱۴۲۸۷
۱۰:۱۶ - ۲۴ آبان ۱۴۰۰

ژاوی این ستاره مسلمان را برای تیمش می‌خواهد

دیدارنیوز - بارسلونا در دوران مربیگری رونالد کومان اوضاع خوبی نداشت و مسئولان این باشگاه اکنون امیدوارند با حضور ژاوی ارناندس روی نیمکت تیم، وضعیت بهتر شود. اکنون که مدت کمی از حضور این مربی اسپانیایی روی نیمکت آبی‌اناری‌ها می‌گذرد، او مهاجم مصری لیورپول را بهترین گزینه برای بازسازی دوباره بارسلونا و رساندن آن به اوج می‌داند.

ژاوی بر این باور است که محمد صلاح کلید بازسازی نوکمپ او است و ظاهراً بارسلونا قصد دارد تلاش جدی برای خرید این بازیکن مصری از لیورپول را آغاز کند.

بعد از جدایی لیونل مسی از بارسلونا، مدیران این باشگاه به دنبال پیدا کردن جانشینی برای او هستند تا فشار‌ها را از روی خود بردارند. هرچند که با توجه به اوضاع اقتصادی این باشگاه، چنین کاری بسیار سخت به نظر می‌رسد.

طبق نوشته روزنامه اسپانیایی «ال‌ناسیونال»، ژاوی می‌خواهد به هر قیمتی صلاح به نوکمپ بیاید. صلاح تا ۲۰۲۳ با لیورپول قرارداد دارد، اما گمانه‌زنی‌های زیادی درباره جدایی او از آنفیلد به گوش می‌رسد و از رئال‌مادرید و بارسلونا به عنوان مشتریان جدی او نام برده می‌شود. اگر مسئولان لیورپول موفق به تمدید قرارداد صلاح نشوند مجبورند او را تابستان آینده بفروشند تا پول خوبی از فروش او به دست بیاورند چرا که در غیر این صورت ریسک از دست دادن او به صورت بازیکن آزاد را باید بپذیرند.

صلاح در بهترین دوران فوتبال خود به سر می‌برد و تا اینجای فصل، عملکرد رویایی خود در فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۷ را تکرار کرده است و توانسته در ۱۵ بازی ۱۵ گل به ثمر برساند. عملکرد او به گونه‌ای بوده که بسیاری او را بهترین بازیکن حال حاضر فوتبال جهان می‌دانند.

برچسب ها: بارسلونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی