تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...

ستاره سیتی در اندیشه رفتن به بارسلونا

استرلینگ به دلیل ترافیک در خط حمله منچسترسیتی و همچنین برای اینکه شانس حضور در جام جهانی را از دست ندهد به دنبال خروج از سیتی و رفتن به بارسلونا است.

کد خبر: ۱۱۴۲۵۸
۱۴:۰۸ - ۲۳ آبان ۱۴۰۰

استرلینگ به دنبال ترک سیتی

دیدارنیوز - منچسترسیتی در فصل تابستان دست به خرید بزرگی زده و با پرداخت ۱۰۰ میلیون پوند موفق به جذب جک گریلیش، ستاره ۲۵ ساله و تکنیکی آستون ویلا شد. از بدو ورود این بازیکن، جایگاه رحیم استرلینگ در سمت چپ خط حمله سیتیزن‌ها به مخاطره افتاده و او بسیاری از مسابقات تیمش را از روی نیمکت تماشا کرده است. نشریه تایمز امروز با انتشار گزارشی خبر از ابراز تمایل رحیم استرلینگ به جدایی از سیتی در ماه ژانویه و انتقال به بارسلونا داد.

در واقع این وینگر انگلیسی طی چند هفته آینده اگر قادر به بازگشت به ترکیب اصلی نباشد، در فصل زمستان قطعا از سیتی جدا خواهد شد. نام رحیم استرلینگ در لیست خرید ژاوی قرار گرفته و بارسلونا می‌داند که او از معدود گزینه‌های باکیفیت برای تقویت بخش هجومی در فصل زمستان است. پپ گواردیولا چند روز قبل در مصاحبه‌ای تاکید کرد دست او در خط حمله خالی بوده و تمایلی به فروش بازیکن ندارد، اما اگر خود رحیم استرلینگ بخواهد بعید است امکان حفظ این بازیکن وجود داشته باشد.

رحیم استرلینگ برای حفظ جایگاه خود در ترکیب ثابت تیم ملی انگلیس و از دست ندادن شانس درخشش در جام جهانی، چاره‌ای جز جذایی از منچسترسیتی و انتقال به تیمی دیگر برای قرار گرفتن در بین ۱۱ بازیکن اصلی ندارد. خود رحیم استرلینگ همچنین ماه گذشته در مصاحبه‌ای مدعی شد که اگر نتواند جایگاه خود در ترکیب ثابت سیتی را پیدا کند، انتقال به خارج از کشور را در نظر خواهد گرفت.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی