تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

پرسپولیس به دنبال بستن قرارداد با بازیکنان تاجیک

پنجره سرخپوشان حداکثر طی یکی دو روز آینده باز خواهد شد و اولین اقدام باشگاه پرسپولیس این است که قرارداد دو بازیکن تاجیکی را نهایی کند.

کد خبر: ۱۱۴۱۵۵
۱۴:۰۱ - ۲۲ آبان ۱۴۰۰

پرسپولیس به دنبال بستن قرارداد با بازیکنان تاجیک

دیدارنیوز - اگرچه پرسپولیس حتی با پنجره بسته هم می‌تواند قرارداد با بازیکنان مدنظر را منعقد کند، اما به نظر می‌رسد مدیران این باشگاه برای جلوگیری از جنجال در این خصوص، منتظر تائیدیه گابریل کالدرون و اقدام فیفا برای باز کردن پنجره بسته خواهند ماند تا بلافاصله پس از عقد قرارداد در داخل باشگاه، آن را در سامانه TMS ثبت و ITC دو بازیکن خود را درخواست کنند.

این در حالی است که حدود یک هفته از اقامت وحدت هانانوف و منوچهر صفروف در ایران می‌گذرد و باوجود قبولی در تست پزشکی، آن‌ها هنوز قرارداد نبسته و در تمرین هم حضور ندارند. با این حال وحدت و منوچهر با اقامت در هتلی شیک در نزدیکی باشگاه پرسپولیس، گوش به زنگ مدیران این تیم هستند تا راهی خیابان شیخ بهایی شوند و تیم جدیدشان را به صورت رسمی معرفی کنند.

قرارداد این دو بازیکن سه ساله خواهد بود و همچنین هیچ بند خاصی برای فسخ قرارداد وجود دارد. با این حال باشگاه پرسپولیس باید توجه کند که با پرداخت حقوق ماهیانه، می‌تواند در فصول آینده از فسخ یک طرفه این بازیکنان جلوگیری کند.

رقم قرارداد وحدت و منوچهر به شکلی است که این دو بازیکن را در زمره ارزانترین خارجی‌های تاریخ باشگاه پرسپولیس قرار می‌دهد و نکته جالب اینکه آن‌ها اگرچه هنوز دستمزدی نگرفته‌اند، اما بخشی از این قرارداد را هم تا همین حالا استفاده کرده‌اند!

نکته مهم اینکه هانانوف و صفروف تا پایان قرارداد خود به فهرست بزرگسالان نخواهند رسید. صفروف (دفاع راست) می‌تواند دو فصل در لیست زیر ۲۳ سال قرار بگیرد و دو فصل هم در فهرست زیر ۲۵ سال باشد و وحدت هانانوف نیز یک فصل در لیست امید و دو فصل در فهرست زیر ۲۵ ساله ها. این نکته مثبتی است که پرسپولیس را به پرورش این دو بازیکن امیدوار می‌کند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که پنجره سرخپوشان حداکثر طی یکی دو روز آینده باز خواهد شد و اولین اقدام باشگاه پرسپولیس این است که قرارداد این دو بازیکن را نهایی کند؛ بنابراین یحیی گل‌محمدی انتظار دارد تا در هفته جاری دو بازیکن تاجیک به تمرینات تیم او ملحق شوند.

با این انتقال، پرسپولیس دو جای خالی در فهرست بزرگسالان خواهد داشت که هنوز مشخص نیست چگونه پر خواهد شد، اما باتوجه به خرید دو بازیکن از استقلال دوشنبه و حضور رادوشویچ، حالا سرخپوشان تنها سهمیه دیگر برای خرید خارجی خواهند داشت.

منبع: ورزش 3
برچسب ها: پرسپولیس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی