تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

سیدجلال در پرسپولیس پستش را تغییر داد

سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس که همیشه در این تیم به عنوان مدافع آخر وظیفه رهبری تیمش را در خط دفاعی بر عهده داشت حالا در با تصمیم یحیی گل محمدی، پست او در خط دفاعی تغییر کرده است.

کد خبر: ۱۱۴۱۹۳
۰۸:۵۳ - ۲۳ آبان ۱۴۰۰

تغییر پست سیدجلال حسینی

دیدارنیوز - کاپیتان با تجربه پرسپولیس در دیدار هفته چهارم این تیم برابر گل گهر سیرجان نیمکت نشین شده و حتی یک دقیقه هم فرصت بازی پیدا نکرده بود.

در آن دیدار فرشاد فرجی، علیرضا ابراهیمی و علی نعمتی به عنوان مدافع وسط بازی کردند و با وجود تعویض ابراهیمی در بین دو نیمه، سید جلال حسینی وارد زمین نشد.

در بازی دوستانه با پدیده مشهد، اما یحیی گل محمدی تصمیم گرفت از سید جلال حسینی در پُست جدیدی استفاده کند.

در این دیدار علی نعمتی برابر تیم سابقش پدیده به عنوان مدافع میانی متمایل به چپ (یارکوب چپ) بازی کرد و فرشاد فرجی در دفاع آخر ایستاد.

همچنین سید جلال حسینی به عنوان مدافع یارکوب و جلوتر از فرشاد فرجی در سمت راست خط دفاع بازی کرد که پُست جدیدی برای او محسوب می‌شد.

کاپیتان پرسپولیس در پُست جدید و یارکوب راست نیز عملکرد خوبی داشت و توانست جلوی حملات هافبک‌ها و مهاجمان پدیده مشهد را از جناح راست پرسپولیس بگیرد و به خوبی پشت سر مهدی شیری وینگ بک تیمش را نیز پوشش داد.

با این بازی خوب بعید نیست سید جلال حسینی در دیدار هفته پنجم پرسپولیس مقابل مس رفسنجان نیز به عنوان یارکوب سمت راست به میدان برود.

تا این لحظه یحیی گل محمدی تصمیم گرفته است در دفاع سه نفره از فرشاد فرجی به عنوان دفاع آخر پرسپولیس استفاده کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی