تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

دفاعیات جالب نفر اول از ۹۹ متهم پرونده قاچاق خودرو: همه چیز را انکار کرد

پنجمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات ۹۹ متهم پرونده موسوم به ثبت سفارش خودرو با موضوع قاچاق سازمان یافته در حالی برگزار شد که متهم ردیف اول در جایگاه قرار گرفت.

کد خبر: ۱۱۴۱۴۴
۱۲:۴۸ - ۲۲ آبان ۱۴۰۰

دفاعیات جالب نفر اول از ۹۹ متهم پرونده قاچاق خودرو: همه چیز را انکار کرد

 

دیدارنیوز ـ به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، پنجمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات ۹۹ متهم پرونده موسوم به ثبت سفارش خودرو با موضوع قاچاق سازمان یافته خودرو امروز(شنبه) به ریاست قاضی ابوالقاسم صلواتی برگزار شد.

قاضی صلواتی ضمن اعلام رسمیت جلسه دادگاه گفت: با توجه به اینکه کیفرخواست در چهار جلسه قبل قرائت شده از متهم ردیف اول خواسته می‌شود که در جایگاه قرار گیرد.

رئیس دادگاه ضمن تفهیم اتهام، از وی خواست تا دفاعیات خود را شرح دهد.

ابوالفضل صیادی مدیر اجرایی وقت شرکت فناوران اعتماد راهبر متهم ردیف اول این پرونده است و متهم به مشارکت در اخلال گسترده در نظام اقتصادی کشور از طریق مشارکت در قاچاق سازمان یافته خودرو خارجی به تعداد ۶ هزار و ۸۱۶ دستگاه با علم به موثر بودن اقدام در مقابله با نظام جمهوری اسلامی، مشارکت در جعل رایانه‌ای در جریان ثبت سفارش خودرو و مشارکت در نقض قانون منع مداخله کارکنان دولت در معاملات دولتی است.

متهم ابوالفضل صیادی ضمن رد اتهام انتسابی مدعی شد: آن طور که در کیفرخواست آمده من مدیر اجرایی شرکت فناوران اعتماد راهبر نبودم و هیچ سمتی نداشتم.

وی ادامه داد: در سامانه ثبت سفارش همه اطلاعات از ابتدا تا انتها ثبت می‌شود. من ۱۱ دی ماه ۹۵ از سامانه توسعه منفک شدم و در آنجا کارشناس برنامه‌نویس بودم.

متهم صیادی گفت: به دنبال صورتجلسه ۱۹ دی ماه ۹۵، مقرر شد همه دسترسی اطلاعات سیستم سامانه ثبت سفارش را تحویل نماینده شرکت راهبری کنم و من همه اطلاعات را تحویل شرکت مربوطه دادم و هیچ سمتی نداشتم.


برچسب ها: قاچاق
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی