تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

روس ها برای سردار سلیمانی بنای یادبود احداث می‌کنند

بنای یادبود قهرمانان مبارزه با تروریسم در سوریه ساخته می شود که در آن نقوش برجسته سردار شهید قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه و محسن حججی شهید بزرگوار مدافع حرم زینت بخش آنهاست.

کد خبر: ۱۱۴۰۹۴
۱۷:۴۰ - ۲۱ آبان ۱۴۰۰

 روس ها برای سردار سلیمانی بنای یادبود احداث می‌کنند
دیدارنیوز: به گزارش خبرنگار ایرنا، یک گروه روسی به ریاست یوگنی گونچاروف از افسران روس شرکت کننده در عملیات ویژه ضدتروریستی در سوریه، ایده ساخت بنای یادبود قهرمانان ضدتروریستی سوریه را تحقق می بخشد.

گونچاروف روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا یادآورشد که این بنای یادبود در سال ۲۰۲۲ در شهر اسقیلیبیه در استان حما سوریه ساخته خواهد شد.

وی توضیح داد، بنا از دیواری تشکیل شده که چهره های چندتن از قهرمانان مبارزه با تروریسم در سوریه از جمله سردار شهید سلیمانی و شهید حججی در آن به صورت برجسته نقش بسته است.

بر بالای این دیوار عقاب بزرگی به نشانه افتخار و سربلندی قهرمانان جنگ ضدتروریستی در حالی که بالهایش را گشوده نصب می شود.در جلوی این دیوار نیز دو سرباز به صورت تمام قد نصب خواهد شد.
آرشیتکت این بنا، هنرمندی از مسکو به نام لیانا سورووا است. 
سردار شهیدسلیمانی آنچنان محبوب دلها شده که  چندین بار در روسیه به یاد قهرمانی های وی نمایشگاه های مختلف برپا شد آخرین بار شهریور امسال  نمایشگاهی در خانه مرکزی نیروهای مسلح روسیه شامل تمثال قهرمانان مبارزه با تروریسم در سوریه که تمثال رهبر انقلاب و سردار سلیمانی زینت بخش آنها بود دایر شد .
سردار قاسم سلیمانی صبحگاه جمعه ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۸ در حمله پهپادی آمریکایی‌ها در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. در این حمله همراه با سلیمانی، ابومهدی المهندس، فرمانده حزب الله عراق و قائم مقام بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و شمار دیگری از رزمندگان عراقی به شهادت رسیدند. حمله فوق به دستور مستقیم رییس جمهوری ایالات متحده صورت گرفت.

محسن حُجَجی از مدافعان حرم  ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ در عملیاتی در گذرگاه مرزی الولید –منطقهٔ مرزیِ بین سوریه و عراق– توسط نیروهای داعش به اسارت درآمد و پس از ۲ روز با جدا کردن سر مطهرش تکفیری ها وی را به شهادت رساندند.


منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
مردم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
0
0
بازم اجنبی خودی ها که مالی نیستند ....سردار را به آمریکا فروختند تا شاخ نشه
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی