تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

واعظ آشتیانی: موفقیت استقلال به آرامش ربطی ندارد

مدیرعامل پیشین استقلال می‌گوید فضای استقلال ساکت و آرام است اتفاق خوبی محسوب می‌شود. البته موفقیت استقلال تنها به این آرامش و سکوت بستگی ندارد.

کد خبر: ۱۱۳۶۹۴
۱۳:۲۶ - ۱۶ آبان ۱۴۰۰

نظر مدیرعامل پیشین استقلال درباره موفقیت استقلال

دیدارنیوز - امیررضا واعظ آشتیانی معتقد است سکوت و آرامش برای استقلال خوب است، ولی موفقیت آبی پوشان فقط به این موضوع بستگی ندارد.

امیررضا واعظ آشتیانی در خصوص عدم انتخاب معاون جدید توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش توسط حمید سجادی به میزان گفت:احتمالا تاکنون فرد واجد شرایط را برای این سمت پیدا نکرده‌اند. شاید هم معاون فعلی ورزش قهرمانی را کارآمد تشخیص داده‌اند و تصمیمی برای تغییر او ندارند. اما همیشه اینگونه بوده که با تغییر دولت‌ها، در وزارتخانه‌ها هم تغییرات زیادی صورت می‌گیرد.

وی در مورد اینکه معاون ورزش قهرمانی چقدر در ورزش کشور تاثیر دارد، گفت:عملکرد معاون ورزش قهرمانی به عملکرد فدراسیون‌ها بستگی دارد و اگر فدراسیون‌ها عملکرد ضعیفی داشته باشند بالطبع عملکرد معاون ورزش قهرمانی هم زیر سوال می‌رود. البته عکس این موضوع هم صدق می‌کند.

معاون سابق سازمان تربیت‌بدنی درباره بلاتکلیفی انتخابات برخی از فدراسیون‌ها و همینطور مشکلات اساسنامه آن‌ها گفت:در حال حاضر باید هر چه سریع‌تر تکلیف اساسنامه فدراسیون‌ها و همینطور انتخابات برخی از آن‌ها مشخص شود. زیبنده ورزش کشور نیست درگیر چالش اساسنامه شود. باید به گونه‌ای مشکلات اساسنامه فدراسیون‌ها حل شود که فدراسیون‌های جهانی نسبت به آن موضع‌گیری نکنند. در خصوص انتخابات فدراسیون‌ها هم وضعیت به همین شکل است. اتفاقی که برای فدراسیون دوچرخه‌سواری رخ داد اتفاق بسیار بدی برای ورزش کشور بود. متاسفانه برخی از اقداماتی که انجام شد در جهت سروسامان گرفتن فدراسیون‌ها نبود و این موضوع ضرر‌های زیادی به دنبال داشت.

وی با اشاره به تقابل وزارت ورزش با فدراسیون ژیمناستیک تصریح کرد:این اتفاق از موارد نادر ورزش کشور بود و واقعا جای گلایه و تاسف دارد. اگر مشکلی وجود دارد باید در سابه تعامل حل شود و نه تقابل. البته در تمام دنیا اینگونه است که دولت‌ها افراد مورد نظرشان را برای ریاست فدراسیون‌ها حمایت می‌کنند و به گونه‌ای انتخابات فدراسیون‌ها مهندسی می‌شود؛ اما این حمایت و مهندسی انتخابات به شکلی است که فدراسیون‌های جهانی متوجه آن نمی‌شوند. البته آن‌ها به دنبال ریاست افراد کارآمد هستند و ما هم باید چنین رویه‌ای در پیش بگیریم و در انتخابات فدراسیون‌ها نگاه قبیله‌ای نداشته باشیم.

واعظ آشتیانی در مورد فضای انتقادی که علیه برخی از روسای فدراسیون‌ها و مدیران ورزش کشور وجود دارد، اظهار داشت:چون در ایران متر و معیاری برای سنجش موفقیت مدیران ورزش نیست هر کسی به خود اجازه می‌دهد نقش منتقد را بازی کند و برای مدیران موفق چالش ایجاد کند. متاسفانه برخی از مسئولان ورزش کشور هم تحت تاثیر این اقفراد قرار می‌گیرند. این منتقدان با در اختیار داشتن برخی ابزار‌ها همچون رسانه حقایق را وارونه جلوه می‌دهند و در چنین شرایطی هر فرد ناموفقی مدعی می‌شود و نقش منتقد را بازی می‌کند.

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در پایان درباره عملکرد آجورلو در این باشگاه خاطرنشان کرد: زود است که الان درباره عملکرد آجورلو نظر بدهیم. اما همین که فضای استقلال ساکت و آرام است اتفاق خوبی محسوب می‌شود. البته موفقیت استقلال تنها به این آرامش و سکوت بستگی ندارد.

منبع: طرفداری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی