تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

دیپای: ژاوی روحیه تیمی بارسلونا را افزایش می‌دهد

دیپای مهاجم بارسلونا درباره حضور ژاوی می‌گوید: از کار کردن با او هیجان زده هستم و فکر می‌کنم ژاوی می‌تواند روحیه تیمی بارسلونا را افزایش دهد.

کد خبر: ۱۱۳۶۷۹
۱۱:۵۰ - ۱۶ آبان ۱۴۰۰

نظر دیپای درباره ژاوی

دیدارنیوز - بارسلونا در شرایطی در دقیقه ۹۵ گل تساوی را مقابل سلتاویگو دریافت کرد که در نیمه اول سه بار به گل رسیده و به نظر می‌رسد قطعا در این دیدار پیروز خواهد شد. ممفیس دیپای، وینگر هلندی بارسا در پایان این دیدار توضیح در مورد اتفاقات تقابل با سلتاویگو را دشوار خوانده و مدعی شد ژاوی می‌تواند با تجربه خود روحیه تیمی بارسلونا را افزایش دهد.

ممفیس دیپای گفت: "توضیح رقم خوردن نتیجه دیدار مقابل سلتاویگو سخت است. من عصبانی و ناامید هستم. در نیمه اول ما برای کسب نتیجه دلخواه مبارزه کرده، بازی خوبی انجام دادیم و با سه گل نیز از سلتاویگو پیش افتادیم. اما آن‌ها در ۴۵ دقیقه دوم تا حدودی تاکتیک خود را تغییر دادند، ما نیز به اندازه کافی پرس نکردیم و در نیمه دوم کنترل بازی را از دست ما خارج شد. نمی‌توانم در مورد بازیکنان مصدوم چیزی بگویم. سعی میکنم همیشه آماده باشم و امیدوارم این اتفاق هرگز برای من رخ ندهد.

حضور ژاوی روی نیمکت بارسلونا؟ ژاوی تجربه زیادی در فوتبال در بالاترین سطح دارد و فکر می‌کنم او این خصیصه را به تیم نیز تزریق کند. من شخصا ژاوی را نمی‌شناسم و البته شناخت من از او مربوط به دوران بازی کردن ژاوی است.

اما از کار کردن با او هیجان زده هستم و فکر می‌کنم ژاوی می‌تواند روحیه تیمی بارسلونا را افزایش دهد. ما باید با هم روحیه خود را تقویت کرده، در مورد مسائل مختلف صحبت کنیم تا نتایج بهتری برای بارسلونا رقم بخورد. "

منبع: ورزش 3
برچسب ها: بارسلونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی