تیتر امروز

هشدار به اسرائیل/ بریتانیا: تشدید تنش به نفع هیچ‌کس نیست/ لغو پروازهای لوفت هانزا به تل‌آویو
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

هشدار به اسرائیل/ بریتانیا: تشدید تنش به نفع هیچ‌کس نیست/ لغو پروازهای لوفت هانزا به تل‌آویو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

ژاوی: هدایت بارسلونا بزرگترین چالش من است

ژاوی هرناندز سرمربی جدید بارسلونا پیش از رفتن به بارسلونا در فرودگاه قطر اعلام کرد بارسلونا مهم‌ترین چالش اوست و باید تیمی را بسازد که سخت کار کند.

کد خبر: ۱۱۳۶۱۵
۱۲:۲۶ - ۱۵ آبان ۱۴۰۰

نظر ژاوی درباره هدایت بارسلونا

دیدارنیوز - ژاوی سرانجام به صورت رسمی به عنوان سرمربی جدید بارسلونا معرفی شد. او امروز (شنبه) در فرودگاه دوحه قبل از بازگشت به کشورش برای قبول هدایت تیمی که تا ۵ سال پیش در آن توپ می‌زد، گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگاران داشت و به آن‌ها درباره مأموریت جدیدش پس از هدایت السد قطر گرفت: «این بزرگترین چالشی است که در تمام حرفه‌ام پذیرفته‌ام. بسیار خوشحالم که دارم به خانه به بارسلونا برمی‌گردم. این یک چالش بزرگ است.»

ژاوی افزود: «از بارسلونا به خاطر این که این فرصت را به من داده است بسیار تشکر می‌کنم. آن‌ها (نمایندگان باشگاه) به دوحه آمدند. مراحل فسخ قرارداد من با باشگاه السد انجام شد. در قرارداد ما بندی برای فسخ وجود داشت و مطابق آن هر دو طرف به وظایف‌شان عمل کردند. من از باشگاه بسیار قدردانی می‌کنم.»

کاپیتان سابق بارسلونا تأکید کرد: «اولین کاری که باید انجام دهم صحبت با بازیکنان است. باید برنامه‌هایم را برای آن‌ها توضیح دهم و اینکه باید سختکوش باشند. باید تیم را بسازیم و با آن کار کنیم. باید با انگیزه‌ای زیاد تلاش کنیم که به اوضاع و احوال تیم سروسامان بدهیم.»

ژاوی در پایان از سرمربی موقت بارسلونا سرخی بارخوان که پس از اخراج رونالد کومان هدایت تیم را برعهده داشت است هم گفت: «در باشگاه همه تلاش کردند که این اتفاق رخ دهد. تمرین دادن تیمی که تعداد زیادی از دوستانم در آن حضور دارند یک امتیاز است. من می‌دانم آن‌ها چگونه تمرین می‌کنند و چه بازیکنانی هستند. به همین دلیل کار در این تیم یک نکته است.»

طبق چیزی که پیش از این باشگاه بارسلونا اعلام کرده است، سرژی بارژوان در این هفته نیز هدایت آبی و اناری‌ها را برعهده خواهد داشت.

برچسب ها: ژاوی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی