تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

کادرفنی خانوادگی آنتونیو کنته در تاتنهام

آنتونیو کونته در تاتنهام با یک تیم مربیگری و همراه می‌آید که از برادر و همسرش تا متخصصان تغذیه و بدنسازی مطرح در آن حضور دارند.

کد خبر: ۱۱۳۴۳۲
۱۴:۲۶ - ۱۲ آبان ۱۴۰۰

کادرفنی خانوادگی آنتونیو کنته در تاتنهام

دیدارنیوز - مذاکره آنتونیو کونته با باشگاه تاتنهام خیلی زمان نبرد و این سرمربی ایتالیایی در اولین فرصت راهی لندن شد و با باشگاه شمال‌شهر قرارداد بست.

اما کونته هم همانند خیلی از مربیان دیگر وقتی پست جدیدی می‌گیرد همه اعضای کادرفنی‌اش را همراه خودش به آن شهر می‌برد. از برادر بزرگ‌ترش که مورد اعتماد اوست و در ۵ باشگاه کنار آنتونیو کار کرده تا همسرش الیزابت که در موفقیت‌هایش نقش داشته.

با تیم فنی آنتونیو کونته سرمربی پیشین تیم ملی ایتالیا و تیم‌های یوونتوس، اینتر و چلسی بیشتر آشنا خواهید شد.

جانلوکا کونته

از سال ۲۰۰۷ به بعد جانلوکای ۵۶ ساله کنار آنتونیو جای ثابتی داشته. آن‌ها با هم در تیم «باری» کارشان را شروع کردند و سپس در سیِنا، یوونتوس، تیم ملی ایتالیا، چلسی و اینتر مشغول به کار شدند. جانلوکا در آخرین تیم‌شان یعنی اینتر نقش آنالیزور بازی‌ها را داشت. او هم که مثل بقیه اعضای ورزشکار خانواده‌اش در تیم لچه بازی کرده، می‌گوید: «۱۳ سال است که با آنتونیو کار می‌کنم و به شیوه‌ای که او یک بازی را تجربه می‌کند، عادت کرده‌ام. او پرشور است. ما به خوبی می‌دانیم که اگر می‌توانست به زمین می‌رفت تا بازی کند. او مثل شیری در قفس است. این اشتیاقش را تعریف می‌کند و سعی می‌کند آن را به دیگران انتقال بدهد. آنتونیو یک کمال‌گرا است که همیشه برای برتری تلاش می‌کند و در همه باشگاه‌هایش نهایت تلاشش را کرده.»

کریستین استلینی

دستیار فعلی کونته پیش از این ۳ مرتبه با او کار کرده است. آن‌ها در سیِنا کنار یکدیگر بوده‌اند و سپس در یوونتوس و اینتر هم تیم‌هایی را تشکیل دادند که اسکودتو بردند. کریستین استلینی ۴۷ ساله فصل قبل وقتی کونته برای ۳ بازی محروم شد سکان هدایت اینتر را برعهده گرفت و تیم‌شان در همه آن دیدار‌ها برنده میدان را ترک کرد. البته گفته می‌شود کونته برای راضی کردن استیلینی کار آسانی پیش‌رو ندارد، چرا که او از دوران کودکی هوادار اینتر بوده است.

پائولو وانولی

او هم در حال حاضر بدون باشگاه است، ولی همانند جانلوکا احتمال این که با کونته راهی لندن شود، زیاد است. پائولو وانولی پس از حضور در استمفوردبریج در سال ۲۰۱۷ تجربه کار کردن در انگلیس را پیدا کرده و کارش هم بهبود بخش دفاعی تیم کونته است. او در این باره توضیح می‌دهد: «وظیفه من این است که فاز دفاعی تیم را دنبال کنم و چیزی که نیاز است انجام دهم بهبود شرایط تیم در این منطقه است. بازی کردن با ۳ بازیکن در خط دفاعی آسان نیست و مفاهیم زیادی در این باره وجود دارد. وظیفه ما این است که همه آن‌ها را به یک شیوه مدیریت کنیم.»

تیبریو آنکورا

این متخصص تغذیه ۵۶ ساله هم در تمامی تیم‌ها با کونته کار کرده است. او بر رژیم غذایی و برنامه‌های تناسب اندام ستاره‌های تاتنهام نظارت خواهد داشت. او که در تیم ملی ایتالیا هم کار کرده، با رزومه‌ای قابل توجه می‌آید. جانلوئیجی بوفون اسطوره فوتبال ایتالیا در آخرین روز حضورش در تیم ملی تیبریو آنکورا را تحسین کرد تا به او ادای احترام کرده باشد. آنکورا همچنین کونته را به‌عنوان شخصی جدی معرفی می‌کند و می‌گوید: «آنتونیو سطح بالا است. او چیزی بیشتر از یک فرد آماده شوخی و خنده است. آنطور که ممکن است در تلویزیون به نظر برسد، نیست. آنطور که خیلی‌ها تصور می‌کنند همیشه دنبال رقابت است. کونته شخصی متعادل و بی‌نظیر است.»

الیزابتا کونته

الیزابتا ۴۵ ساله است و در بیشتر روز‌های دوران بازی و مربیگری آنتونیو کونته کنار او بوده است. این زوج ۱۵ سال قبل از ازدواج در سال ۲۰۰۳ با هم بوده‌اند. وقتی آنتونیو به‌دلیل تبانی تحت بازجویی بود، الیزابتا و دخترشان ویتوریا محکم پشت او ماندند. کونته در مورد خانواده‌اش می‌گوید: «من یک زن بزرگ را کنارم دارم، زنی که همیشه سعی می‌کند من را درک کند. در مورد دخترم هم بگویم، اون زنی دیگر در زندگی من است. در حال درک این موضوع است که وقتی پدرش پیروز نمی‌شود، عصبی خواهد شد.»

کنستانتینو کوراتی

مربی بدنسازی تیم کونته، مردی است وظیفه دارد اطمینان حاصل کند تیمش دست از دویدن نمی‌کشد. این مربی ۵۳ ساله در چلسی هم کنار کونته بود و چالش‌های فیزیکی در لیگ برتر انگلیس را درک می‌کند. کنستانتینو کوراتی قبل از همکاری با کونته در دسته‌های پایین ایتالیا کار می‌کرد و زمانی مربی تیم «کالچو سورا» در سری C بود. او روش‌های قدیمی دارد و می‌تواند از لحاظ فیزیکی ستاره‌های تاتنهام را به بهترین حد برساند.

استفانو برونو

او مربی توان‌بخشی تیم کونته است و از آمادگی و سلامت بازیکنان در داخل و خارج زمین اطمینان حاصل خواهد کرد. استفانو برونو از زمان مربیگری کونته در بازی تا فصل قبل در اینتر کنار او بوده. برونو درباره همکاری با کونته می‌گوید: «آنتونیو کونته از خیلی جهات مانند ۱۳ سال پیش نیست، اما سختکوشی برایش همیشه ثابت بوده و همیشه برای رسیدن به یک نتیجه تلاش کرده است. از نظر پیشگیری از آسیب چیز‌های زیادی دخیل است؛ کار‌های روزانه انجام شده در زمین، کار‌هایی که در خانه انجام می‌شود، نحوه خواب بازیکنان و آنچه می‌خورند. همه این‌ها کنار هم به نتایجی که در طول فصل گرفته می‌شود، ارتباط دارد.»

آدریانو بونایوتی

شاید بعیدترین مورد برای مربیگری در کنار کونته، آدریانو بونایوتی باشد که همچنان به کارش به‌عنوان مربی دروازه‌بانان در اینتر که از سال ۲۰۱۳ عهده‌دار آن بوده، ادامه می‌دهد. او پیوند محکمی با سمیر هانداوویچ سنگربان اینتر دارد و عاشق کار کردن با این بازیکن اسلوونیایی است. از طرفی جانلوکا اسپینلی که در چلسی مربی دروازه‌بان‌های تیم کونته بود هم حالا در پاری‌سن‌ژرمن کار می‌کند و بعید است او هم از تیمش جدا شود. نونو اسپریتو سانتو هم روی باربوسا را به‌عنوان مربی سنگربان‌ها آورد که مشخص نیست او هم ماندگار باشد. حالا باید دید این پست در نهایت به چه کسی خواهد رسید.

منبع: شبکه خبر
برچسب ها: تاتنهام
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی